۱۳۹۶ آبان ۱۰, چهارشنبه

پیست چوبی نداریم/ مسابقات جهانی فرصتی برای کسب سهمیه المپیک است



تیم خبری پارس دان

پیست چوبی نداریم/ مسابقات جهانی فرصتی برای کسب سهمیه المپیک است



علی علی‌عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: خدا را شکر در چند مسابقه اخیر خوب پا زدیم تا توانستیم سهمیه حضور در مسابقات کایرین و اسپرینت را در این کاپ جهانی دریافت کنیم. امیدوارم حضورمان در این رقابتها مقدمه ای باشد تا در کاپ های بعدی منظم شرکت کنیم و برای سال آینده در سال ۲۰۱۸ در کاپ ها و مسابقات جهانی و در نهایت سهمیه المپیک را برای اولین بار در بخش سرعت دریافت کنیم. 


وی افزود: از سال آینده باید در تمام مسابقات منظم شرکت کنیم چرا که هر مسابقه یک امتیاز خاص دارد و اگر در مسابقه ای نباشیم رقبا می توانند با حضور در رقابتها هرچند با امتیاز کم از ما پیشی بگیرند. کاپ ها و در نهایت مسابقات جهانی فرصتی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ است و باید از این موقعیت بهره ببریم.


رکابزن سرعتی تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: نه تنها کسب سهمیه المپیک برای من و فدراسیون مهم است بلکه در صورت پا زدن در کاپ های جهانی می توانیم با تکنیک بهتر و آمادگی بهتری در بازیهای آسیایی جاکارتا شرکت کنیم. 


وی با اشاره به اینکه ما همچنان پیست چوبی نداریم، گفت: متاسفانه به همین دلیل در بازیهای داخل سالن ترکمنستان در مسابقه کسب مدال برنز در صد متری پایان خط زمین خوردم چرا که ما پیست چوبی نداریم و فرصت تمرین و مهارت مسابقه در آن را کسب نکرده ایم. مسلما اگر پیست چوبی در ایران داشته باشیم شرایط تمرین ما فرق می کند اما در غیر اینصورت تنها راه چاره ما حضور در مسابقات و اردوهای خارج از کشور است. 


تیم ملی دوچرخه سواری سرعت کشورمان با ترکیب چهار ورزشکار بامداد چهارشنبه تهران را به مقصد لهستان برای شرکت در کاپ جهانی این کشور ترک کرد. 




منبع : خبرگزاری مهر

تیم خبری پارس دان



پیست چوبی نداریم/ مسابقات جهانی فرصتی برای کسب سهمیه المپیک است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر