۱۳۹۶ آذر ۹, پنجشنبه

استاندار گیلان به مقام شامخ شهدای شهرستان آستارا ادای احترام کرد



تیم خبری پارس دان

استاندار گیلان به مقام شامخ شهدای شهرستان آستارا ادای احترام کرد



به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری صبح پنجشنبه و درنخستین روز از هفته وحدت با حضور در گلزار شهدای شهرستان مرزی آستارا و نثار شاخه های گل به مزار شهیدان و قرائت فاتحه ، با شهدا تجدید میثاق و نسبت به این عزیزان ادای احترام کرد.


در این آیین که با حضور ۲۰ مدیر کل ستادی استانداری گیلان، مدیران ادارات کل آب منطقه ای،صنعت،معدن و تجارت،محیط زیست، پارک علم و فناوری ،بنیاد مسکن و راه و شهرسازی استان گیلان ، مدیران عامل بانک ها ، فرماندهان نظامی و انتظامی مسئولان محلی، خانواده معظم شهدا ،ایثارگران و جانبازان، روحانیون اهل سنت و مردم ولایت مدار آستارا در یک فضای معنوی برگزار شد، حاضران با گلباران مزار شهدا یاد و خاطره دلاور مردی ها ، رشادت ها و جانفشانی های آنها را گرامی داشتند.


شرکت در نشست هم اندیشی با بخشداران، شهرداران، دهیاران و روسای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان مرزی آستارا، بازدید از پروژه های مهم در دست اجرا در سطح شهرستان، شرکت در ششمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه رفع  موانع سرمایه گذاری در آستارا با حضور سرمایه گذاران و همچنین حضور در نشست هم اندیشی با اصناف، فعالان سیاسی، نخبگان و برگزیدگان اجتماعی و فرهنگی این شهرستان مرزنشین از برنامه های سفر یک روزه استاندار گیلان به شهرستان آستارا  است. 


شهرستان مرزی بندر آستارا با بیش از ۹۱ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان و در همسایگی  کشور جمهوری آذربایجان  واقع شده است و با دارا بودن ۱۷ درصد اهل سنت، در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ۱۶۶ شهید ، ۷۱ آزاده و ۶۱۵ جانباز را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.


۱۲ ربیع الاول میلاد پیامبر اسلام ( ص) به روایت اهل سنت تا ۱۷ ربیع الاول میلاد رسول اکرم صلی الله علیه و اله و سلم به روایت شیعه به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است. 




منبع : خبرگزاری مهر

تیم خبری پارس دان



استاندار گیلان به مقام شامخ شهدای شهرستان آستارا ادای احترام کرد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر