۱۳۹۶ آذر ۹, پنجشنبه

رقابت چهار هزار اثر برای حضور در «ورسوس» سوم



تیم خبری پارس دان

رقابت چهار هزار اثر برای حضور در «ورسوس» سوم



به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه سومین دوره نمایشگاه نقاشی «ورسوس» با تمرکز بر شناسایی استعدادهای نسل جوان و معرفی آنها به جامعه هنری، اول تیرماه فراخوان داد. طی این فراخوان نقاشان می‌بایست تا پایان آبان ماه آثار خود را به دبیرخانه ارسال می‌کردند. با پایان یافتن فراخوان ۱۱۳۴ هنرمند جوان زیر ۳۵ سال با ارسال حدود چهار هزار اثر درخواست شرکت در این رویداد رقابتی را کردند.


نقاشان جوان از ۳۰ شهر برای شرکت در این نمایشگاه هنری آثار خود را ارسال کردند. از جمله این شهرها می‌توان به اصفهان، کرج، ساری، بجنورد، قزوین، تهران، تبریز، گنبد کاووس، رشت، کاشان، بابل، بیرجند، دزفول، قم، بندرعباس و اهواز اشاره کرد.


با پایان یافتن مهلت ارسال آثار هیات انتخاب سومین نمایشگاه نقاشی «ورسوس» متشکل از شهره مهران، ندا رضوی‌پور، مرتضی دره‌باغی، بهرنگ صمدزادگان و محمد حمزه، مشغول بررسی و گزینش هنری آثار شده اند.


آثاری که به این نمایشگاه راه پیدا می‌کنند در مرحله نهایی توسط علی گلستانه، فرح اصولی و هنگامه معمری بررسی می‌شوند تا از میان آنها سه اثر برگزیده انتخاب شود.


جوایز در نظر گرفته شده شامل نفر اول ۵ سکه بهار آزادی، نفر دوم ۳ سکه بهار آزادی، و نفر سوم ۲ سکه بهار آزادی است.


در «ورسوس» سوم هم مثل ۲ دوره گذشته ۱۰۰ درصد مبلغ فروش آثار هنری به هنرمندان جوان تعلق می‌گیرد. این نمایشگاه در تاریخ ۱۵ تا ۳۰‌دی ماه سال جاری در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.




منبع : خبرگزاری مهر

تیم خبری پارس دان



رقابت چهار هزار اثر برای حضور در «ورسوس» سوم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر