۱۳۹۶ آذر ۹, پنجشنبه

ملت یمن در برابر آمریکا و اسرائیل سرتعظیم فرود نمی آورد



تیم خبری پارس دان

ملت یمن در برابر آمریکا و اسرائیل سرتعظیم فرود نمی آورد



به گزارش خبرگزاری مهر ،  عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن به متجاوزان سعودی درباره ادامه بستن گذرگاههای یمن هشدار داد و اعلام کرد که یمنی ها حق دارند که گامهای حساسی بردارند.


وی که به مناسبت ولادیت پیامبر گرامی اسلام(ص) سخن می گفت، بیان کرد: ملت ما با وجود همه دشواریها و زیانهای ناشی از تجاوز و حملات و محاصره ظالمانه ولادت پیامبر را جشن می گیرد. این روحیه عالی قابل تحسین است و این پویایی ملت ما را نشان می دهد. اگر رسول الله نبود جاهلیت و بت پرستی ادامه می یافت. همه ما باید به تقویت هویت اسلامی بپردازیم.


رهبر انصارالله یمن اعلام کرد: ما گلوگاههای حساس که می توان در صورت ادامه بستن گذرگاهها آنرا هدف قرار داد را می دانیم. به متجاوزان درباره ادامه این روند و خطرناک بودن آن و تبعات وخیمی که  از نظر سیاسی و اقتصادی به دنبال دارد، هشدار می دهیم.


عبدالملک گفت: ملت یمن امروز به دنیا می گوید که به هر اندازه که حجم تعدی باشد تسلیم نمی شود و خللی در اراده ملت ایجاد نمی شود و استوار باقی می ماند. ملت یمن استوار و پایدار و حاضر در همه جبهه ها و میدانها و کل مناسبات است. جشن ولادت پیامبر نشانه تمسک و پایبندی آن به هویت ایمانی اش است.


وی بیان کرد: بر پایبندی ملت مان به هویت اسلامی و آزادی و کرامت و استقلال آن و مخالفت با سرتعظیم فرود آوردن در برابر آمریکا و اسرائیل و مزدوران و خائنین سعودی و اماراتی تاکید داریم.


رهبر انصارالله یمن گفت: تعظیم آل سعود به ترامپ واجب است اما تعظیم به رسول الله از نظر آنها بدعت محسوب می شود. واقعیت امت در حال حاضر متاثر از انحراف بزرگ و کوتاهی بزرگ است.اصول اساسی ایمان ما ایمان صادقانه و پیروی و اقتداء به رسول الله است.


وی بیان کرد: این مناسبت مبارک(ولادت پیامبر اسلام) فرصت مهمی برای بازنگری در واقعیت های امت اسلامی است.


الحوثی ضمن ابراز همبستگی کامل با ملت فلسطین که در معرض توطئه های شیطانی به رهبری آل سعود برای نابودی آرمان فلسطین قرار دارد؛ از ایستادگی در کنار مقاومت فلسطین و لبنان در برابر هر جنگ رژیم صهیونیستی خبر داد.


رهبر انصارالله یمن در ادامه خواستار اقدام ساکنان استانهای جنوبی و شرقی برای آزادسازی مناطق شان شد و مجددا بر همدلی به ویژه در برهه کنونی حساس یمن تاکید کرد.


عبدالملک الحوثی بر ضرورت کمک های مالی و انسانی به جبهه های جنگ تاکید کرد.




منبع : خبرگزاری مهر

تیم خبری پارس دان



ملت یمن در برابر آمریکا و اسرائیل سرتعظیم فرود نمی آورد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر