۱۳۹۶ آبان ۱۰, چهارشنبه

ماجرای قرار جهانیان در کارواش با بازیکنان نفت



گروه ورزشی پارس دان

ماجرای قرار جهانیان در کارواش با بازیکنان نفت



روزنامه قانون: حمیدرضا جهانیان بدون شک عجیب‌ترین مدیرعاملی است که مالکیت یک باشگاه لیگ برتری را در ایران بر عهده گرفته است. هرچند که پیش از او حمیدرضا‌سیاسی نیز اقدامات عجیبی انجام می‌داد اما هرگز به اندازه جهانیان کارهای خارق‌العاده نکرده بود. مالک فعلی باشگاه نفت که در ابتدای حضورش در این تیم گفته بود این باشگاه را به عنوان نماینده لالیگا در ایران معرفی خواهد کرد، در نهایت به جایی رسیده که از بازیکنانش درخواست کرده به دنبال حامی مالی برای این باشگاه باشند. اتفاقی که واکنش تند بازیکنان نفت را در پی داشته و آن‌ها از خود می‌پرسند چرا باید چنین درخواستی از آن‌ها مطرح شود؟


 


خبرگزاری تسنیم روز گذشته، در این باره نوشت: بازیکنان نفت تهران که به درخواست حمیدرضا‌جهانیان به کارواش او رفته بودند، در نهایت در کافی‌شاپ محسن بنگر که همجوار کارواش بود، حاضر شدند تا به صحبت‌های مالک باشگاه خود گوش دهند. جهانیان که به‌سختی بازیکنان تیمش را متقاعد کرده بود که در این محل حاضر شوند، در صحبت با آن‌ها اظهار نظرات جالبی به زبان آورد. در حین این جلسه، بازیکنان نفت از اینکه تیم‌شان از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شده، ابراز دلخوری کردند که جهانیان در واکنش به این قضیه خطاب به آن‌ها گفت: « هشت روز دیگر برای تکمیل مدارک‌مان وقت داریم و این اطمینان را به شما می‌دهم که مدارک‌مان از سه تیم دیگر (پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی) کامل‌تر است». جهانیان در بخش دیگری از صحبت‌های خود، از مشکلات مالی‌اش نیز صحبت کرد و به صراحت از بازیکنان تیمش خواست که اگر می‌توانند برای باشگاه، اسپانسر بیاورند! همچنین در این جلسه که برخی بازیکنان نفت، انتقاداتی از مالک باشگاه‌شان داشتند، جهانیان مدعی شد برای درست کردن زیر بنای نفت به این باشگاه آمده است! نکته قابل توجه اینکه برخی صحبت‌های جهانیان در جمع نفتی‌ها، آن قدر عجیب بود که تعدادی از بازیکنان این تیم، تصمیم به ترک جلسه گرفتند.


آقای معروف!


اظهارات عجیب حمیدرضا جهانیان، مالک باشگاه نفت در ماه‌های اخیر به سوژه بسیاری از رسانه‌ها تبدیل شده است. او که با حضور در نفت تهران، با استفاده از فوتبال به شهرت رسیده ، در روزهای اخیر بارها تلاش کرده که شرایط این باشگاه را مساعد نشان بدهد؛ درحالی‌که اخبار رسیده از داخل باشگاه، حاکی از آشفته‌بازاری است که جهانیان و مشاورانش در این تیم به وجود آورده‌اند. اما نکته مهم‌تر اینجاست که براساس شنیده‌ها،‌ حذف نفت تهران از لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده و مشخص نیست که چرا جهانیان در این مقطع تصمیم گرفته درباره واقعیت این ماجرا سکوت کند.





ماجرای قرار جهانیان در کارواش با بازیکنان نفت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر