۱۳۹۶ آذر ۷, سه‌شنبه

طولانی بودن فصل سرما افسردگی در بین جوانان خلخالی را تشدید می‌کند



تیم خبری پارس دان

طولانی بودن فصل سرما افسردگی در بین جوانان خلخالی را تشدید می‌کند



به گزارش خبرگزاری مهر،   به نقل از شهرداری خلخال فاطمه جوادی ظهر سه‌شنبه در دیدار با شهروندان خلخالی طولانی بودن فصل سرد در خلخال و کمبود زیرساخت‌های تفریحی برای پر کردن اوقات فراغت مردم، زمینه‌ساز افزایش میزان افسردگی در بین برخی از همشهریان عنوان کرد.


وی افزود:  برخورداری از امکانات رفاهی در افزایش نشاط اجتماعی جوانان تأثیرگذار خواهد بود و با این اوصاف نیازمند تقویت هر چه بیشتر برنامه‌های تفریحی جوانان و آسیب‌شناسی دقیق هستیم.


شهردار خلخال بر ارتقای نشاط اجتماعی و توجه ویژه به اوقات فراغت جوانان تأکید کرد و ادامه داد: با توجه به سرمای زودرس منطقه که منجر به تعطیلی پروژه‌های سازندگی و عمرانی شهرستان خلخال شده است، می‌توان در فصول سرد سال تمرکز و توجه بیشتری برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تفریحی داشت.


جوادی با تأکید بر تلاش مسئولان برای افزایش رفاه عمومی در جامعه، افزود: دستگاه‌های اجرایی برای تسهیل در رفاه اجتماعی و ارائه بستر لازم در بهره‌مندی بیشتر همشهریان از خدمات شهری باید در کنار سازمان شهرداری باشند تا شاهد شهری آباد و زیبا بوده تا در مدت زمان مقرر به اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت تعیین شده دست یابیم.


 وی با برشمردن برنامه‌های دارای اولویت شهرداری خلخال در حوزه آموزشی و فرهنگی، بیان کرد: بهره‌مندی از نیروهای بومی، بها دادن به توانایی و ظرفیت بالقوه موجود در زنان، افزایش اعتماد به نفس و خودباوری در بین بانوان اشتغال آفرین و توجه به اجرای برنامه‌های فرهنگی و تفریحی از جمله برنامه‌های دارای اولویت شهرداری خلخال است.


جوادی با اشاره به ضرورت هر چه سریع‌تر حل شدن مشکلات مردم در این شهرستان مستعد کشور، تصریح کرد: برای دستیابی به اهداف عمرانی و هموار شدن مسیر توسعه شهر نیازمند همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی هستیم.




منبع : خبرگزاری مهر

تیم خبری پارس دان



طولانی بودن فصل سرما افسردگی در بین جوانان خلخالی را تشدید می‌کند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر