۱۳۹۶ آذر ۹, پنجشنبه

تیم والیبال شهروند اراک بال عقاب تهران را چید



تیم خبری پارس دان

تیم والیبال شهروند اراک بال عقاب تهران را چید



به گزارش خبرنگار مهر، دور رفت هفته پنجم مسابقات لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور در دو گروه الف و ب همزمان در شهرهای مختلف برگزار شد، که تیم والیبال شهروند اراک عصر چهارشنبه میزبان تیم والیبال عقاب تهران بود.


براساس این گزارش بیست و ششمین دوره مسابقات لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور با عنوان جام شهید حججی با حضور ۱۶ تیم در دو گروه هشت تیمی از چندی پیش آغاز شد که تیم والیبال شهروند اراک در گروه «ب» با تیم های لاستیک بارز کرمان، گل گهرسیرجان، عقاب تهران، کریمه قم، موسسه فرهنگی ورزشی پیروزی کیش، پالایش نفت آبادان و صنایع اردکان هم گروه است.


دور رفت هفته پنجم بین تیم والیبال شهروند اراک و عقاب تهران در حالی در اراک پیگیری شد که طی چهار بازی گذشته تیم شهروند اراک در ردیف سوم جدول لیگ در گروه «ب» قرار داشت، بنابراین تیم از ساختار خوبی برخودار است و از جمله مدعیان برای راه یابی به لیگ برتر به شمار می رود.


با این باور تیم والیبال شهروند اراک به خوبی مقابل عقاب تهران ظاهر شد و گیم اول و دوم دیدار را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۸ و گیم چهارم با نتیجه ۲۵ بر۱۹ به سود خود تمام کرد و در گیم سوم بازی را با نتیجه ۲۵ بر۲۰ به عقاب تهران واگذار کرد که در نهایت با نتیجه سه بر یک پیروزی دیگری را در کارنامه خود به ثبت رساند.


گفتنی است موعود آقاپور، فرهاد یلمجه، میلاد امیدی، افشین فتاح، کیانمهر بنی اسدی، سجاد فراهانی، محمد عطایی، آرمین عسکر پور خامنه، علی بی غشی، سیداحمدرضا میرهادی، بهروز کمالی پور، علی سمیعی، رافع طبری و ارسلان اسدی به مربیگری اکبر خداوردی، امید حسینی و جواد محمدی تیم والیبال شهروند اراک را تشکیل می دهند.


همچنین مجتبی بیدادیان و بهزاد بیات داوری مسابقه را برعهده داشتند و امین برق لشکر و محمد پژوهی به عنوان نماینده فدراسیون والیبال و ناظر، بر مسابقه نظارت داشتند.




منبع : خبرگزاری مهر

تیم خبری پارس دان



تیم والیبال شهروند اراک بال عقاب تهران را چید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر