۱۳۹۶ آذر ۷, سه‌شنبه

رونمایی از ۱۰ کتاب دفاع مقدس در نمایشگاه ناشران جهان اسلام



تیم خبری پارس دان

رونمایی از ۱۰ کتاب دفاع مقدس در نمایشگاه ناشران جهان اسلام



به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ناظری ظهر سه شنبه در نشست خبری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب ناشران جهان اسلام که در پردیس کتاب مشهد برگزار شد، با اشاره به برگزاری هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس اظهار کرد: نمایشگاه ما یک حرکت ملی است اما مرکز محور نیست و این نمایشگاه تنها به کتاب‌های حوزه دفاع مقدس اختصاص دارد و به صورت کاروانی هر سال در یکی از شهرهای کشور برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه بعد ازپایان یافتن جنگ تاکنون بیش از ۱۷ هزار عنوان کتاب در زمینه دفاع مقدس تولید شده است افزود: ما در دفاع مقدس تنها جنبه دفاعی را مدنظر قرار داده‌ایم اما این رویداد ابعاد مختلفی مانند اجتماعی و اقتصادی را نیز دارد و موضوعاتی مانند پزشکی و علمی به برکت دفاع مقدس در کشور ما پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.


دبیر هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در خصوص فضای اختصاص یافته به آثار دفاع مقدس ابراز کرد: حدود ۵۰ درصد از درخواست ما برای اختصاص فضای نمایشگاه محقق شد که ناچار هستیم با حدود نیمی از ناشران فعال در حوزه کتاب دفاع مقدس در این نمایشگاه حضور پیدا کنیم و به همین دلیل حدود ۷۰ ناشر را در ۷۰ غرفه این بخش جاخواهیم داد.


وی ادامه داد: البته تعداد انتشارات فعال در زمینه کتاب دفاع مقدس ۱۷۰ مورد است که ما تنها می‌توانیم ۷۰ مورد از این تعداد را در فضای دو هزار متری نمایشگاه میزبانی کنیم. 


نظری گفت: بن مخصوص بخش دفاع مقدس نیز با تخفیف ۲۰ درصدی به فروش خواهد رسید که مجموع اعتبار این بخش ۳۵۰ میلیون تومان خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند این بن‌ها را از محل نمایندگی بانک مربوطه در نمایشگاه خریداری کنند.


وی افزود: در بخش دفاع مقدس ۱۰ آیین رونمایی از ۵۰ کتاب تازه منتشر شده در حوزه دفاع مقدس را خواهیم داشت و میزبان حجت‌الاسلام شیرازی مسئول دفتر نمایندگی  مقام معظم رهبری در نیروی قدس سپاه پاسداران نیز خواهیم بود.




منبع : خبرگزاری مهر

تیم خبری پارس دان



رونمایی از ۱۰ کتاب دفاع مقدس در نمایشگاه ناشران جهان اسلام

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر