۱۳۹۶ آذر ۸, چهارشنبه

آقای برانکو؛ دو فصل تمدید کن، تخفیف هم بده!



گروه ورزشی پارس دان

آقای برانکو؛ دو فصل تمدید کن، تخفیف هم بده!


خبرورزشی: برانکو ایوانکوویچ تا پایان این فصل با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و باید روی نیمکت سرخپوشان بماند اما آنقدر خوب و مطمئن کار کرده که هواداران می‌خواهند برای سال‌ها، برانکو را روی نیمکت تیم‌شان داشته باشند. انصافاً برانکو هر ایرادی هم که داشته باشد، برای پرسپولیس خدمات زیادی آورد و توانست موفق‌ترین سرمربی پرسپولیس حداقل در سال‌های اخیر باشد. حالا دیگر خیلی سخت است که پرسپولیس را بدون برانکو تصور کنیم.

اما امان از دست پیشنهادات رنگارنگ. از قطر، امارات، کرواسی، ازبکستان و حتی یکی از باشگاه‌های داخلی کشورمان، پیشنهاداتی برای برانکو آمده و او با خیال راحت به جدایی از پرسپولیس فکر می‌کند. شاید زمانی که بعد از ۹ ماه خانه‌نشینی به ایران آمد، کسی فکرش را نمی‌کرد این مربی کروات چنین انقلابی در تیم پرسپولیس به وجود بیاورد. وقتی برانکو آمد، باشگاه به تازگی توانسته بود به خاطر یک برد و یک تساوی با هدایت حمید درخشان، سایه سقوط به دسته اول را از سر بگذراند اما با حضور برانکو، یک قهرمانی، یک نایب‌قهرمانی، صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا و مدعی شدن در لیگ این فصل و کسب ۳ برد و ۲ تساوی در ۶ شهرآورد اخیر برای پرسپولیس رقم خورد.


با این حال کاملاً طبیعی است هواداران به دنبال تمدید قرارداد این مربی باشند. کسی که محبوبیت گسترده‌ای بین هواداران پیدا کرده و اگر مشکل محرومیت پرسپولیس از جذب بازیکن پیش نمی‌آمد، به راحتی می‌توانست قول قهرمانی آسیا را بدهد. مدیران باشگاه با این مربی مذاکرات‌شان را آغاز کرده‌اند. خیلی‌ها بر این باور بودند که منظور از مذاکره دوباره، تمدید قرارداد برای یک فصل است در حالی که باشگاه می‌خواهد برای دو فصل با برانکو تمدید قرارداد کند و او را در تهران برای فصل‌های هجدهم و نوزدهم نیز داشته باشد.


حفظ دو ساله برانکو در پرسپولیس می‌تواند یک مأموریت شیرین برای گرشاسبی سرپرست موقت این باشگاه باشد اما برانکو برای امضای قرارداد، تسویه حساب مطالبات پیشین به همراه گرفتن تضمین درخصوص حفظ ثبات تیم را خواسته و باشگاه نیز خواسته‌های دیگری دارد‌؛ اینکه برانکو حتماً برای دو فصل قراردادش را امضا کند و کمی هم برای سال‌های آینده به پرسپولیسی‌ها تخفیف بدهد. فقط در این شرایط است که تمدید قرارداد برانکو قطعی خواهد شد.





آقای برانکو؛ دو فصل تمدید کن، تخفیف هم بده!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر