۱۳۹۶ آذر ۹, پنجشنبه

بارش باران و مه گرفتگی در محورهای ۲ استان‌

گروه خبری پارس دان

بارش باران و مه گرفتگی در محورهای ۲ استان‌


خبرگزاری ایسنا: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش باران و مه گرفتگی در محورهای استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

 مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را اعلام کرد که در اکثر محورهای استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد بارش باران مشاهده می‌شود. همچنین در محورهای یاسوج-بابا میدان و یاسوج-سپیدان در استان کهگیلویه و بویراحمد مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید وجود دارد.


سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام برخوردار هستند و ترافیک روان در آنها جریان دارد.


برخی از محورهای مواصلاتی مسدود هستند که جزئیات آنها به شرح زیر است :


۱- محور اولنگ –شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان


۲- محور دیزین-شمشک در استان‌های تهران و البرز


۳- محور(سیرجان –حاجی آباد) در استان هرمزگان, ترددکلیه خودرو هااز کیلومتر ۶۰الی ۶۴ به علت انجام عملیات راهسازی (ترانشه برداری کوه) به صورت دو طرفه خواهد بود.


۴- محور هراز (تونل امام زاده هاشم)در استان‌های شرق تهران و مازندران تا ۳۰ آذر ماه همه روزه به صورت ۲۴ساعته و در زمان انسداد تردد از محور قدیم هراز (محدوده گردنه امام زاده هاشم)انجام خواهدشد.


۵-محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان.


برخی از محورهایی که محدودیت ترافیکی دارند نیز به شرح زیر است:


۱-استان البرز (محورکرج-چالوس حدفاصل کیلومترصفر تا ۷۵) تا ۲۰ اسفند ماه در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه(از ساعت۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰) و روزهای چهارشنبه(از ساعت ۰۸:۰۰الی ۱۲:۰۰)-عملیات آسفالت کاری و همزمان با عبور ترافیک.


۲- استان قزوین(محورقدیم قزوین- لوشان حدفاصل کیلومتر صفر تا ۷۲) تا ۱۵ آذر ماه در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه وسه‌‍شنبه (از ساعت ۰۸:۰۰الی ۱۸:۰۰) و روزهای چهارشنبه (ازساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰)- عملیات آسفالت کاری و همزمان با عبورترافیک


۳- غرب استان تهران(محور قدیم تهران-قم حدفاصل ۱۵تا۴۸)تا ۲۰ اسفند ماه در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه (از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۸:۰۰) و روزهای سه‌شنبه (از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰)-عملیات جاده ای و همزمان با عبور ترافیک


۴- در استان‌های البرز و مازندران (محور کرج- چالوس )تا ۲۳ آذر ماه در  روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هرهفته جهت انجام عملیات را ه سازی در حوزه استان مازندران از ساعت ۲۱:۳۰ و در حوزه استان البرز از ساعت ۲۳:۰۰ الی ۰۵:۰۰ بامداد روز بعد مسدود می‌گردد. در زمان انسداد تردد از سایر محورهای شمالی صورت می پذیرد.


۵- استان قزوین آزادراه(قزوین-کرج کیلومتر یک تا۳ ) تا ۱۴ آذر ماه در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ و روز چهارشنبه از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ هرهفته به جز روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی اجرای عملیات تعمیرات حفاظ پل همزمان با عبور ترافیک تنها در یک خط عبوری اجرا می شود.


۶- در استان سمنان محور گرمسار شریف آباد به علت اجرای عملیات نصب سامانه تا ۳۰ آذر ماه از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هرهفته به جز روزها و ایام تعطیلات رسمی اجرای عملیات همزمان با عبور ترافیک اجرا می شود.


۷- در استان البرز محور آزادراه کرج-قزوین به علت اجرای عملیات نصب عرشه پل عابر پیاده در  ۱۰ آذر در محدوده امام زاده طاهر و ۲۴ آذر در محدوده شرکت سویا از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۱۱:۰۰ تردد همزمان با اجرای عملیات و با رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.



گروه خبری پارس دان



بارش باران و مه گرفتگی در محورهای ۲ استان‌

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر