۱۳۹۶ آذر ۸, چهارشنبه

نمایشگاه آثار «نقاشی چاپ» هنرمند آلمانی در خرم‌آباد افتتاح شد



تیم خبری پارس دان

نمایشگاه آثار «نقاشی چاپ» هنرمند آلمانی در خرم‌آباد افتتاح شد



به گزارش خبرنگار مهر، خدانظر دریکوند مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در آئین افتتاح نمایشگاه آثار هنری نقاشی چاپ «الکه پرایس» که عصر امروز سه شنبه با حضور این هنرمند آلمانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان خرم آباد و جمعی از فرهنگیان، هنرمندان و مردم هنر دوست برگزارشد، اظهار داشت: این نمایشگاه متشکل از ۱۷ اثر نقاشی چاپ روی پارچه با الهام از هنر اصیل ایرانی بوده که به مدت ۵ روز، صبح و عصر آماده بازدید علاقمندان است.


وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی هنرمندان استان با سبک های نوین نقاشی، تبادل تجربه با هنرمندان خارجی و تاثیر هنر ایرانی و اسلامی در آثار هنرمندان اروپایی عنوان کرد و ادامه داد: هنر شیواترین و بهترین زبان برای اشاعه و تبادل فرهنگ است.


مدیر کل آموزش و پرورش لرستان  پبرگزاری این نمایشگاه را برای تکامل و اعتلای هنر هنرمندان کشور موثر برشمرد و ادامه داد: آشنایی هنرمندان استان با آثار هنری سایر کشورها می تواند در تکامل فرهنگ و هنر بومی اثر مثبت و سازنده ای بر جای بگذارد.


نورالدین کرمی مدیر کانون فرهنگی و تربیتی ادب نیز گفت: دعوت از این هنرمند آلمانی در راستای کمک به هنرمندان استان برای آشنایی با سبک های نوین هنری است و تلاش شده در این نمایشگاه تاثیر و تاثر فرهنگ های مختلف در آثار هنرمندان به نمایش گذاشته شود.


وی تاکید کرد: آثار این هنرمند آلمانی متاثر از هنر اصیل مردم لرستان و هنرهای اصیل ایرانی است.




منبع : خبرگزاری مهر

تیم خبری پارس دان



نمایشگاه آثار «نقاشی چاپ» هنرمند آلمانی در خرم‌آباد افتتاح شد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر