۱۳۹۶ آذر ۸, چهارشنبه

بسیج برنامه محوری را در ترویج مبانی ارزشی و فرهنگی مدنظر قرار دهد



تیم خبری پارس دان

بسیج برنامه محوری را در ترویج مبانی ارزشی و فرهنگی مدنظر قرار دهد



حجت الاسلام صفر قربانپور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز شجره طیبه بسیج که به فرمان بنیان گذار انقلاب اسلامی تشکیل شده از سویی دریای بیکرانی از استعدادهای ارزشمند به فعلیت درآمده از نظر دفاع از ارزش های اسلامی و مقاومت در برابر استکبار است و از سوی دیگر در مباحث اجتماعی چون کمک به محرومان، آسیب دیدگان و… نقش موثر ایفا می کند.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: فرهنگ و روحیه بسیجی فرهنگ عزت و اقتدار و اکتفا کردن به حداقل ها و قناعت است و به یقین می توان گفت این شجره طیبه از اثرگذارترین نهادهای مدنی مردمی است.


قربانپور بیان کرد: بسیج با اقدامات خود در عرصه فرهنگی و دینی از جمله حضور در بدنه نهادهای مردم و اماکن مذهبی فرهنگی همچون مساجد و بهره گیری از نخبگان دینی فرهنگی، مباحث اخلاقی را در جامعه نهادینه سازی کند.


وی خاطرنشان ساخت: در این رابطه بسیج بایستی برنامه محور باشد و برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت تدوین کند و خود گام اول را در این زمینه بردارد، در حقیقت در مباحث اخلاقی و ارزشی بسیج باید خود در جامعه الگو و اسوه باشد تا بتواند در این رابطه فرهنگ سازی کند.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: تفکر و روحیه بسیجی به معنای مقید بودن به مبانی دینی و مکتبی و ارزش ها، مقاومت و تسلیم نشدن در برابر استکبار جهانی و ایادی آن، مقابله با هجمه فرهنگی و جنگ نرم دشمن و از این قبیل است.


قربانپور اضافه کرد: فرهنگ غنی و ارزشمند اسلامی امروز باید در جهان تبیین و ترویج شود و این اقدام، نیازمند بهره گیری از روحیه انقلابی و وجود نیروهای بسیجی است تا بتوانیم اسلام را به درستی به جهان معرفی کنیم.




منبع : خبرگزاری مهر

تیم خبری پارس دان



بسیج برنامه محوری را در ترویج مبانی ارزشی و فرهنگی مدنظر قرار دهد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر