۱۳۹۶ آبان ۱۰, چهارشنبه

طنز؛ حرکت زشت فوتبالیستِ معروف + فیلم

گروه خبری پارس دان

طنز؛ حرکت زشت فوتبالیستِ معروف + فیلم


احمدرضا کاظمی در ستون طنز روزنامه قانون نوشت:

دیروز مشغول چرخش بیهوده در تلگرام بودم که ناگهان یه کلیپ نظرم رو به خودش جلب کرد! توی توضیحات این ویدیو نوشته شده بود «حرکت زشت، زننده، توهین‌آمیز و تحقیرکننده لیونل مسی در برخورد با رضاپرستش». راستش اولین چیزی که با خوندن این توضیحات توی ذهنم اومد، یه چیزی تو مایه‌های کلیپ معروف دونالد ترامپ بود که ازش دم انتخابات پخش شد و داخلش حرفای مشمئزکننده‌ای می‌زد! گفتم لابد مسی هم بعد بازی یه میکروفنی چیزی بهش آویزون بوده و توی رختکن داشته با سوارز در مورد رضاپرستش حرف میزده و می‌گفته:


مسی: این پسره سیریش رو دیدی امروز اومده بود تو ورزشگاه؟


سوارز: کیو میگی؟


مسی: همین که میگن شکل منه!


سوارز: میگن چیه، خب واقعا هست دیگه!


مسی: خفه‌شو بابا، غلط کرده که شبیه منه! کجای ما مث همدیگه‌اس آخه!


سوارز: همه جاتون خخخخخخخخخخ


مسی: مرض!


سوارز: به‌هرحال گردن به بالا که خیلی شباهت دارین


مسی: برو بابا، هرکی ریشاش رو یه هفته حنا گذاشت میشه شکل من؟


سوارز: آره لابد! خیلی ناراحتی بتراش ریشات‌رو.


مسی: عه؟ پس توام برو دندونات‌رو همین فردا اورتودنسی کن!


سوارز: من؟ برا چی؟


مسی: چون فکت عین این ممدلمینته! :-/


خلاصه من این ذهنیت رو داشتم تا اینکه کلیپه دانلود شد. کلیک کردم و دیدم یه آهنگ کلیداسرارطور گذاشتن روی فیلم! رضا پرستش داره عین این بچه‌های هشت ماهه که مامان بابا با ذوق موقع رفتن مهمونا بهش میگن «بای بای کن واسه عمو»، واسه لیونل مسی که پشت ماشین شاسی بلند مشکی داره رانندگی میکنه، دست تکون میده!


با توجه به عنوانی که از کلیپ خونده بودم (حرکت زشت مسی)، انتظار داشتم که مثلا مسی با سرعت رفته باشه توی گودال آب و رضا پرستش رو خیس کرده باشه، یا اینکه مثلا به سبک فیلمای ایرج ملکی جلوی رضا پرستش پیچیده باشه و بهش گفته باشه «بفرما بالا خدمتتون باشم»، بعدم رضا بگه: «برین گم‌شین مزاحم نشین»، از اون طرف هم پیکه از روی صندلی عقب بگه:«مزاحم چیزه، مراحمیم!» یا در بهترین حالت فکر می‌کردم مسی جلوی پای رضا ایستاده و گفته بیا بالا بریم گپ بزنیم اما وقتی اون میومده سوار شه گازش‌رو میگرفته میرفته جلو و رضا رو هی ضایع میکرده! اون هی میومده سمت در، مسی هی گاز میداده!


حالا نگو اصل ماجرا این بوده که مسی نسبت به دست تکون دادنای بدلش بی‌تفاوت بوده و یه راست رفته خونه‌شون! هیچ حرکت زشتی هم انجام نداده، من نمیدونم واقعا چرا یه عده انتظار داشتن مسی با ذوق و شوق از ماشین پیاده شه بعدم گوشی شخصی خودش‌رو دربیاره باهاش عکس بگیره! بابا طرف بره جلوی آینه بایسته خودش‌رو میبنه، چه نیازی به دیدن بدلش داره آخه؟!



گروه خبری پارس دان



طنز؛ حرکت زشت فوتبالیستِ معروف + فیلم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر