۱۳۹۶ آذر ۸, چهارشنبه

درخواست احداث یک بیمارستان در مناطق زلزله‌زده به نام شوراها



تیم خبری پارس دان

درخواست احداث یک بیمارستان در مناطق زلزله‌زده به نام شوراها



به گزارش خبرنگار مهر، رسول آزادی در آغاز پنجاه و نهمین اجلاس روسای شورای اسلامی شهرهای مراکز استان‌ها که در شورای شهر تهران برگزار شد، گفت: به عنوان رئیس شورای شهر کرمانشاه دست کمک‌کنندگان را می‌بوسم. با وجود اینکه زلزله ۷.۳ ریشتری در ازگله خسارت مالی و جانی زیادی داشت،‌ اما همت عالی و روح بلند ایرانیان نوع‌دوست را به جهانیان نشان داد.


وی در ادامه تصریح کرد: ایرانیان هر آنچه در اختیار داشتند در طبق اخلاص گذاشته و به کرمانشاه رساندند.


رئیس شورای شهر کرمانشاه، ادامه داد: حضور مقام معظم رهبری در کرمانشاه مرهمی بر زخم های زلزله زدگان بود و حضور ریاست جمهوری از دیگر صحنه‌های ارزشمند این حادثه بود. 


آزادی با بیان اینکه از تمام شهرداران که هر کدام به نحوی به یاری زلزله‌زدگان شتافتند تشکر می‌کنم، گفت:‌ از تمامی سازمان‌های مردم‌نهاد، هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی، سپاه و ارتش نیز قدردانی می‌کنیم.


وی افزود: از شوراهای شهر درخواست دارم در امر کمک‌رسانی پیش‌قدم باشند تا بتوانیم یک بیمارستان در مناطق زلزله‌زده به نام شوراهای شهر احداث کنیم. 


رئیس شورای شهر کرمانشاه، افزود: باید تدابیری در خصوص بحران در تمام استان‌های کشور اتخاذ شود تا در هنگام وقوع حادثه شاهد اتفاقات تلخ و ناگوار نباشیم. 


 آزادی با بیان اینکه شوراهای اسلامی عصاره ملت است که با جمعیت ۱۰۰ هزار نفری در کشور نقش مهمی ایفا می‌کنند، خاطرنشان کرد: متأسفانه شوراها در ادوار گذشته خود نتوانستند موفق عمل کنند و انتظار می‌رود در دور جدید اثربخش‌تر ظاهر شوند و عمیق تر بیاندیشند.




منبع : خبرگزاری مهر

تیم خبری پارس دان



درخواست احداث یک بیمارستان در مناطق زلزله‌زده به نام شوراها

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر