۱۳۹۶ آذر ۱۰, جمعه

انسجام بین کشورهای منطقه عزت مسلمانان جهان را منجر می شود



تیم خبری پارس دان

انسجام بین کشورهای منطقه عزت مسلمانان جهان را منجر می شود



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدباقر عبدوس در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلی این شهر، ضمن گرامیداشت ایام ربیع الاول و هفته وحدت، بیان کرد: انسجام و وحدت در سایه اشتراکات مسلمانان و کشورهای منطقه، مقوله ای عزت ساز است که می تواند خاور میانه ای در اختیار اسلام ناب محمدی(ص) را به همراه آورد.


وی افزود: انسجام کشورهای منطقه می تواند عزتمندی روزافزون کشورهای مسلمان را نه تنها در منطقه بلکه در دنیا به همراه بیاورد.


محمد(ص) پیامبر مهربانی ها است


امام جمعه موقت سمنان از پیامبر(ص) به مثابه الگوی مهربانی و حکمت یاد کرد و گفت: امروز باید بر روی اشتراکات انگشت نهاد که یکی از مهمترین آنها سیره نبوی است.


عبدوس بیان کرد: حضرت محمد(ص)، پیامبر مهربانی ها است و دشمنان اسلام سعی داشتند تا نام اسلام را در دنیا با خشونت همراه سازند لذا برای نیل به اهدافشان با پرچم منقوش به نام الله جنایاتی گسترده را در منطقه راه انداختند که هوشیاری و مقاومت مسلمانان باعث شد تا به ورطه نابودی کشیده شوند.


وی افزود: دشمنان هر روز برای مسلمانان توطئه می کنند لیکن باید هوشیار بود و شکست داعش را پایان کار ندانست.


مشکلات را نباید به ضعف نظام ربط داد


امام جمعه موقت سمنان در ادامه ضمن تقدیر از برگزاری برنامه های هفته بسیج، گفت: همراهی مردم، دولت، مسئولان، بسیجیان، نیروهای مسلح و دیگر بخش های کشور تحت لوای تفکر بسیجی می تواند بسیج را الگویی برای تمام جهان معرفی کند.


عبدوس بیان کرد: واقعه ای که در سوریه و عراق رخ داد این بود که جوانان بسیجی با همتی که از خود نشان دادند توانستند داعشی را نابود سازند که مخترعانش می گفتند آمده است تا ۳۰ سال در منطقه حکمروایی کند لیکن این قدرت بسیج را نباید دست کم گرفت.


وی افزود: امروز متاسفانه برخی نمی توانند درک و تحلیل درستی از وضعیت درونی کشور صورت دهند لیکن مدام سخنانی را می گویند که با واقعیت تفاوت دارد درحالی که باید گفت در کشور ما درست است که مشکلاتی وجود دارد اما نباید آنها به پای ضعف نظام اسلامی نوشت چرا که این برنامه های اجرایی هستند که در برخی موارد ضعف دارند.




منبع : خبرگزاری مهر

تیم خبری پارس دان



انسجام بین کشورهای منطقه عزت مسلمانان جهان را منجر می شود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر