۱۳۹۶ دی ۱۰, یکشنبه

طلایی: همیشه عاشق سربلندی کشتی هستم



گروه ورزشی پارس دان

طلایی: همیشه عاشق سربلندی کشتی هستم



خبر ورزشی: شورای‌فنی تیمهای ملی کشتی‌آزاد، امروز جلسه دارد. قرار است تکلیف کادرفنی تیمهای‌ملی کشتی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در همین جلسه روشن شود. شایعات بسیاری در باره تغییرات کلی در کادرفنی تمام رده‌های کشتی‌آزاد منتشر شده ولی تصمیم‌نهایی امروز اتخاذ می‌شود.


در همین رابطه با سرمربی تیم‌ملی کشتی‌آزاد بزرگسالان گفتگو کردیم که محمد طلایی به خبرورزشی گفت:


* من همیشه عاشق سربلندی کشتی هستم. بارها اتفاقات دلسرد کننده و ناراحت کننده‌ای را در فدراسیونهای مختلف شاهد بوده و تجربه کرده‌ام. اما هرگز از عشق به کشتی و تلاش برای سربلندی کشتی دست برنداشته‌ام.


* هیچ‌وقت از کشتی جدا نبوده و نیستم. هرچند از بعضی حرفها و رفتارها خیلی دلگیر و ناراحت می‌شوم ولی هرگز از عشق به کشتی و خدمت به ورزش مورد علاقه‌ام دست برنداشته، در مقاطع و جایگاههای مختلف برای سربلندی کشتی ایران تلاش کرده و می‌کنم.


* هرچه دارم از کشتی و خدمت به کشتی دارم، چون آدم منصف و قدرشناسی هستم، بعضی وقت‌ها که در حق من کم‌لطفی هم شده، به احترام خوبیهایی که کشتی در حق من داشته ، آن بی‌مهری را نادیده گرفته‌ و هیچ وقت بدِ کشتی را نخواسته‌ام.   


* چه دوران کشتی‌گیری و قهرمانی یا در دوران مربیگری، از همان روز اول با اخلاق به کشتی آمده‌ام، با اخلاق کار کرده و ادامه داده‌ام، هر وقت هم که مرا نخواستند با اخلاق می‌روم. به همه بزرگترها احترام گذاشته و احترام می‌گذارم.


* برای خدمت به کشتی و انتقال داشته‌های فنی و تجربی که طی سالیان گذشته کسب کرده‌ام، وظیفه داشتم با رعایت ضوابط و مقررات فدراسیون‌کشتی و شئونات‌اخلاقی و اعتقادی خودم، کار کنم. هرگز از اخلاق و انصاف عدول نکرده و نخواهم کرد. شاید اشتباهی در تصمیمات بوده ولی هرگز تعمدی برای حق و ناحق کردن نداشته و ندارم.


* در آستانه مسابقات قهرمانی‌آسیا هستیم،گفتند تمرینات تیم‌ملی را زیرنظر بگیرم، پذیرفتم و هنوز هم کشتی‌گیرانی که احتمالا شانس حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را دارند، تمرین می‌کنند تا بعد از تصمیم شورای‌فنی، وقفه‌ای د آمادگی‌تیم ملی نداشته باشیم.


* قطعا فدراسیون‌کشتی و شورای‌فنی، تصمیمات خود را براساس اهدافی مشخص، اتخاذ می‌کنند. این حق آنهاست که اگر برای رسیدن به این اهداف با فرد یا گروهی نتوانستند ادامه همکاری دهند، از ادامه همکاری خودداری کنند.


* امیدوارم همه چیز با رعایت‌ِقانون، اخلاق، انصاف و منافعِ‌کشتی، برنامه‌ریزی و تلاش برای موفقیت و سربلندی تیم‌ملی اتخاذ و اجرا شود.





طلایی: همیشه عاشق سربلندی کشتی هستم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر