۱۳۹۶ دی ۱۰, یکشنبه

مهماندوست: بیگی با آسیب دیدگی‌ به برنز رسید



گروه ورزشی پارس دان

مهماندوست: بیگی با آسیب دیدگی‌ به برنز رسید



خبرگزاری فارس: نخستین دوره مسابقات گرند اسلم تکواندو با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان و در اوزان المپیکی به میزبانی ووشی چین برگزار می‌شود. این رقابت‌ها به صورت سری انجام می‌شود که سری اول امروز (شنبه – ۹ دی‌ماه) در اوزان ۸۰- کیلوگرم مردان و ۶۷+ کیلوگرم زنان در حال برگزاری است که زهرا پوراسماعیل نماینده وزن ۶۷+ کیلوگرم کشورمان به عنوان نخستین نماینده ایران بر روی شیاپ‌چانگ رفت و از گردونه مسابقات حذف شد، اما میلاد بیگی نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم تکواندوکار ایرانی الاصل تیم ملی آذربایجان نماینده روسیه را در دیدار رده بندی شکست داد و به نشان برنز رقابت‌های گرنداسلم چین دست پیدا کرد.


رضا مهماندوست  در مورد کسب مدال برنز میلاد بیگی در نخستین دوره مسابقات گنداسلم تکواندو چین،‌ اظهار داشت: میلاد بیگی امروز تمام تلاش خود را کرد و بالاخره به مدال برنز رسید، یک اشتباهاتی و آسیب‌هایی داریم که باید جمع شود. ان‌شاءالله هدف اصلی ما کسب مدال المپیک و قهرمانی جهان است، در واقع این مسابقات به سوی المپیک است. 


مهماندوست: بیگی با آسیب دیدگی‌ به برنز رسید

وی در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: یک بازیکن نمی‌تواند دائم در اوج باشد، ضمن اینکه ما زمان کمی برای تمرین داشتیم، باید به این موضوع هم اشاره کنم که در این مسابقات قهرمانان المپیک و مدال‌آوران مسابقات مهم از گردونه رقابت‌ها حذف شدند، اما میلاد بیگی با تمام آسیب‌هایی که داشت تلاش کرد و به مدال برنز رسید، میلاد با تمام فشارهایی که روی او است یک تنه تیم را می‌کشد، حالا آرام آرام در تلاش است تا دوران آسیب دیدگی را  پشت سر بگذارد و امیدوارم مجددا در بهترین شرایط قرار بگیرد.امروز داوران هم در یکی دو مورد در حق بیگی کم لطفی کردند و امتیاز ضربه‌ای که او به صورت حریف زد را ندادند. 


وی در پایان صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: میلاد بازیکن بزرگی است و بازیکنی نیست که بخواهد به این راحتی‌ها روحیه‌اش را با یک امتیاز از دست بدهد،‌ اما یک امتیاز بالا و پایین می‌تواند تفکرات بازیکن را به هم بریزد،‌ به هر حال امیدوارم ما با ادامه تمریناتمان بتوانیم در رویدادهای مهم پیش‌رو بهترین نتایج خوبی را کسب کنیم.





مهماندوست: بیگی با آسیب دیدگی‌ به برنز رسید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر