۱۳۹۶ دی ۹, شنبه

خدمات بدون تعطیلی را از ما بخواهید!



تیم سرگرمی پارس دان

خدمات بدون تعطیلی را از ما بخواهید!



خدمات بدون تعطیلی را از ما بخواهید! 

 


سمیه منوچهری_کارشناس معماری


تقریباً برای هر یک از ما پیش‌آمده است که در حین کار کردن با یک وسیله به‌ طور ناگهانی آن وسیله از کار می‌افتد. در چنین زمانی ما نه می‌توانیم دست از کار بکشیم و نه زمانی برای منتظر ماندن داریم. هر دقیقه انتظار مثل این است که روز‌ها کارمان عقب‌افتاده است.


اجازه بدهید مثالی بزنم؛ تصور کنید در اسفندماه قرار دارید و در حال شستشو و نظافت منزل هستید و تا سال نو فرصتی باقی نمانده است و حسابی درگیر انجام دادن کارهای خانه‌تان هستید. در همین هنگام ناگهان ماشین لباسشویی که تا چند لحظه پیش، مانند یک ساعت کار می‌کرد، از کار میافتد چه‌کار می‌کنید؟!


قطعاً شما باید با یک شرکت تعمیراتی تماس بگیرید و از کارشناسان آن‌ها برای ارائه خدمات کمک بگیرید؛ ولی آیا می‌دانید یک شرکت تعمیراتی مناسب باید چه ویژگی‌هایی را دارا باشد؟


حضور به‌ موقع، خوش‌رویی، حس مسئولیت، ضمانت خدمات، ارائه فاکتور و شفاف‌سازی، از جمله نکات مهم در انتخاب یک شرکت تعمیراتی مناسب هستند.


شرکت مدرن تکنیک، یک شرکت تعمیراتی موفق در زمینهٔ لوازم‌خانگی است. این شرکت با نیم‌قرن تجربه و به‌کارگیری افراد متخصص، توانسته است از جایگاه مناسبی در بین مشتریان خود، برخوردار شود. همچنین با ارائه خدمات در کمتر از یک ساعت در سراسر تهران، توانسته است کارفرمایان خود را کاملاً راضی نگه دارد. شرکت مدرن تکنیک، علاوه بر خوش‌قولی و حضور به‌ موقع در محل، تمامی خدمات خود را گارانتی می‌کند و شما را تا رضایت کامل همراهی می‌کند.


مواردی که ممکن است در هنگام استفاده از لوازم خانگی با آن‌ها برخورد، و به کمک نیاز پیدا کنید:


 


 خدمات بدون تعطیلی را از ما بخواهید!

• یخچال فریز یا ساید بای ساید شما مواد غذایی را سرد نمی‌کند یا بیش از حد برفک می‌زند یا آنکه اصلاً روشن نمی‌شود و نیاز به سرویس کار برای تعمیر یخچال فریزر دارید.

 


خدمات بدون تعطیلی را از ما بخواهید! 

• کولر گازی شما در اوج گرمای تابستان باد گرم می‌زند یا اصلاً خنک نمی‌کند یا اسپیلت شما آبریزش دارد آب ریخته شده از کولر تمام کاغذ دیواری را خراب کرده و نیاز فوری به یک تعمیرکار برای تعمیر کولر گازی و یا یک نصاب برای نصب و لوله کشی توکار کولر گازی خودارید.


خدمات بدون تعطیلی را از ما بخواهید! 

• ماشین لباسشویی شما روشن نمی‌شود یا زمانی که روشن می‌شود تمام مراحل شستشو را به‌درستی انجام می‌دهد، ولی آب را تخلیه نمی‌کند یا لباس‌ها را به صورت صحیح خشک نمی‌کند یا اینکه لباس‌های شما خوب شسته نمی‌شود و لکه‌های پودر روی آن باقی می‌ماند یا درهنگام خشک کردن لباس لرزش بسیار زیادی دارد و نیاز به یک تکنیسین لباسشویی برای سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی خود دارید.


 


خدمات بدون تعطیلی را از ما بخواهید! 

• مایکروویو گرم نمی‌کند، مایکروویو جرقه می‌زند، سینی مایکروویو نمی‌چرخد یا کند می‌چرخد، مایکروویو دود می‌کند، مایکروویو روشن نمی‌شود، در حین کار خاموش می‌شود یا متوقف می‌شود، مایکروویو بو می‌دهد، کلیدهای روی دستگاه فرمان نمی‌گیرند، مایکروویو صدا می‌دهد، لامپ مایکرو ویو روشن نمی‌شود و … در این موارد برای تعمیر مایکروویو با ما تماس بگیرید.


 


خدمات بدون تعطیلی را از ما بخواهید! 

• اگر سیستم گرمایش کار می‌کند، ولی رادیاتور‌ها گرمای مطلوب را ندارند، تعدادی از دلایل آن می‌تواند. پایین بودن فشار در مدار گرمایش، رسوب گرفتن مبدل و رادیاتور‌ها و .. باشد در اینجاست که نیاز به تعمیر پکیج دارید.

باید یادآوری کنیم شرکت مدرن تکنیک، علاوه بر تعمیر تمامی برندهای لوازم‌خانگی، دارای نمایندگی بیش از ۳۵ برند مطرح در این حوزه هست که ازجمله آن‌ها می‌توان به برندهای معروفی همچون جنرال الکتریک، فریجیدر، آ. ا. گ، وستینگهاوس، بوش، زیمنس، کنمور، آمانا، الکترولوکس، ویرپول و … اشاره کرد. همچنین شرکت مدرن تکنیک دارای شعب تعمیرات در سراسر تهران است که می‌تواند در کمترین زمان به مشتریان خود خدمات ویژه‌ای ارائه دهد.


این شرکت با مدیریت آقای اردستانی اداره می‌شود و پیام ایشان به مشتریان عزیز در یک جمله خلاصه می‌شود: “تعهد ما با اولین تماس شما آغاز می‌شود.”


دیگر چه می‌خواهید؛ حضور به‌موقع و حس مسئولیت‌پذیری، برخورد مناسب، ارائه فاکتور و ضمانت خدمات انجام‌شده باقیمت مناسب، ازجمله ویژگی‌هایی است که می‌تواند هر شخص آگاهی را متقاعد کند تا کار تعمیر لوازم‌خانگی‌اش را به شرکت معتبر مدرن تکنیک واگذار کند!


شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌های شرکت از انواع خدمات آن آگاهی کسب کنید.





خدمات بدون تعطیلی را از ما بخواهید!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر