۱۳۹۶ آذر ۱۱, شنبه

واحدهای تولیدی در قزوین نیازمند حمایت هستند



تیم خبری پارس دان

واحدهای تولیدی در قزوین نیازمند حمایت هستند



به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی روز شنبه در دیدار با مشاور مدیرعامل و مدیرکل هماهنگی امور استان های سازمان تامین اجتماعی کشور که در دفتر استاندار برگزار شد اظهار کرد: تامین اجتماعی استان قزوین از مجموعه ی مدیریتی خوبی برخوردار است و نسبت به مسایل کشور و استان احساس مسئولیت دارند.


وی ادامه داد: اگر تامین اجتماعی در کشوری به درستی شکل گیرد مردم نسبت به آینده خود احساس امنیت خاطر بیشتری خواهند داشت و امیدوارتر می شوند.


استاندار قزوین افزود: جایگاه  تامین اجتماعی از اهمیت زیادی برخوردار است نباید به حیاط خلوت تبدیل شود و با حمایت های جدی می بایست به خدمات رسانی خود به مردم ادامه دهد و این امر نیز حمایت جدی دولت را می طلبد.


زاهدی، استان قزوین را برای سرمایه گذاری و راه اندازی طرح های اقتصادی مهم مستعد اعلام کرد و افزود: استان قزوین دارای ظرفیت ها و پتانسیل های مهمی برای سرمایه گذاری است و ما از سرمایه گذاران حمایت جدی خواهیم داشت و از آنها استقبال می کنیم.


استاندار قزوین بیان کرد: برای حل مشکل واحدهای اقتصادی که نتوانسته اند خود را با تکنولوژی روز همراه کنند بایستی تصمیمات کارشناسی و خردمندانه اتخاذ شود و همچنین برای راه اندازی طرح توسعه ی واحدهای موفق می بایست حمایت جدی شود تا با این امر تولید در استان تقویت و میزان اشتغال نیز افزایش یابد.


مشاور مدیرعامل و مدیرکل هماهنگی امور استان های سازمان تامین اجتماعی کشور نیز در این نشست در سخنانی گفت: مردم این استان قدرشناس و بسیار صادق هستند واستان قزوین با توجه به پتانسیل های مهم، صنعتی بودن و وجود کانون های بازنشستگی فعال از اهمیت زیادی برخوردار است.


امینی افزود: رسالت سازمان تامین اجتماعی بسیار سنگین است و از حساسیت بالایی برخوردار است که مدیریت فعال و دقت زیادی می طلبد.




منبع : خبرگزاری مهر

تیم خبری پارس دان



واحدهای تولیدی در قزوین نیازمند حمایت هستند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر