۱۳۹۶ آذر ۱۰, جمعه

وزارت نفت تکلیف نفت آبادان را مشخص کند/بازیکنان ما تخت فشار هستند



تیم خبری پارس دان

وزارت نفت تکلیف نفت آبادان را مشخص کند/بازیکنان ما تخت فشار هستند



به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند شامگاه امروز پس از تساوی خانگی تیمش در برابر تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: تراکتورسازی بازیکنان جوان خوبی دارد و کسب این یک امتیاز در آبادان را به آنها تبریک می‌گویم البته ما سه تا چهار موقعیت ۱۰۰ درصد خود را به گل تبدیل نکردیم.


وی افزود: من خیلی قصد ندارم انتقاد کنم چون کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ما را جریمه می‌کند و مدتی قبل دو میلیون تومان ما را جریمه کردند در حالیکه ما هنوز ۱۰ درصد قرارداد خود را نیز نگرفته‌ایم. کجای فوتبال جهان، کسی در مورد داوری حق اظهارنظر ندارد. اگر ما صحبت نکنیم آیا آقایان در خصوص ضعف داوری پاسخگو هستند؟


کمالوند بیان کرد: هر بار همین داور را برای ما انتخاب می‌کنند و امروز هم برای ما پنالتی نگرفت. من در این مورد صحبت نمی‌کنم ولی هواداران و باشگاه صنعت نفت آبادان منتظر اقدام کمیته انضباطی هستند. از کمیته داوران هم می‌خواهم اگر حق ما خورده شده است واقعاً کاری بکنند.


سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار کرد: امروز خوشحالم که در برابر تیمی بازی کردیم که من مدیون آن و هوادارانش هستند و خاطرات خوبی از شهر تبریز و تراکتورسازی دارم. اگر در فوتبال مطرح شد، ناشی از لطف این تیم و هواداران آن بود.


کمالوند بیان کرد: نیم‌فصل لیگ برتر رو به خاتمه است و من به آن چیزی که قول آن را داده بودم، رسیدم ولی برای نیم‌فصل دوم من هیچ قولی نمی‌دهم جون شرایط مالی تیم رو به افول است. به ما اعلام کرده‌اند که بازیکن جدید بگیریم ولی هنوز بازیکنان قدیمی تیم پول خود را دریافت نکرده‌اند. من به قولی که در خصوص نفت دادم عمل کردم ولی قول‌ها باید دوطرفه باشد.


وی افزود: مدیرعامل باشگاه که نمی‌تواند اسکناس چاپ کند و به تیم بدهد، افرادی که در رأس تیم هستند باید از تیم حمایت کنند و اگر علاقه‌ای به تیم داری ندارند، تیم نفت را واگذار کنند. اگر وزارت نفت واقعاً نمی‌تواند از این صنعت نفت حمایت کند به صراحت اعلام کند چون افرادی هستند که بتوانند از این تیم حمایت لازم را داشته باشند.


کمالوند تأکید کرد: تیم و بازیکنان صنعت نفت آبادان تحت‌فشار هستند چون چند ماه است که پولی دریافت نکرده‌اند. بازیکنان ما زن و بچه‌دارند و باید تکلیف آنها مشخص شود.


به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر امروز تیم‌های صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی یک بر یک رسید.




منبع : خبرگزاری مهر

تیم خبری پارس دان



وزارت نفت تکلیف نفت آبادان را مشخص کند/بازیکنان ما تخت فشار هستند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر