۱۳۹۶ آذر ۱۱, شنبه

هلال احمر استان سمنان به ۱۲۶خودرو گرفتار در برف امداد رسانی کرد



تیم خبری پارس دان

هلال احمر استان سمنان به ۱۲۶خودرو گرفتار در برف امداد رسانی کرد



علی یحیایی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه به ۱۲۶ خودرو گرفتار برف در محورهای مواصلاتی استان سمنان توسط هلال احمر امداد رسانی شد، ابراز داشت: جمعه شب به ۳۶ دستگاه خودرو با ۱۴۴ سرنشین در محور شاهرود – گرگان و۹۰ دستگاه خودرو با ۳۶۰ مسافر در محور شهمیرزاد – فولاد محله امداد رسانی شد.


 وی با بیان اینکه هلال احمر به یک مورد حادثه فوتی نیز در محور آزادشهر-شاهرود امداد رسانی کرد، افزود: برخورد کامیون و پراید در این محور مرگ یکی از سرنشیان خودرو و مصدوم شدن چهارسرنشین آن را رقم زد.


معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان از توزیع  ۱۲۰ قرص نان، ۱۷۳ قوطی کنسرو، ۱۲ پتو، ۴۸ بیسکوییت، قند و چای بین افراد گرفتار شده در برف خبر داد و ابراز داشت: نیروهای هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند لذا چنانچه مسافران نیاز به امداد رسانی یا اقامت فوری دارند می توانند به این پایگاه ها مراجعه کنند تا در اسرع وقت به مشکل آن ها رسیدگی شود.


یحیایی تاکید کرد: از مسافران تقاضا داریم در شرایط نامساعد جوی از هرگونه سفر غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت الزام به سفر، حتما تجهیزات خودرو را از نظر سالم بودن برف پاک کن، چراغ مه شکن و زنجیر چرخ و سوخت کافی مورد بازبینی قرار دهند.


وی افزود: مسافران پتو، آب و غذای کافی را به همراه خود داشته باشند تا در صورت گرفتار شدن در برف و کولاک تا رسیدن عوامل امدادی از حداقل امکانات بتوانند استفاده کنند.




منبع : خبرگزاری مهر

تیم خبری پارس دان



هلال احمر استان سمنان به ۱۲۶خودرو گرفتار در برف امداد رسانی کرد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر