۱۳۹۶ آذر ۱۰, جمعه

برجام به‌خوبی نشان داد نمی‌توانیم به کشورهای دیگر تکیه کنیم



تیم خبری پارس دان

برجام به‌خوبی نشان داد نمی‌توانیم به کشورهای دیگر تکیه کنیم



به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان فر ظهر جمعه در مراسم هشتادمین سالگرد شهید مدرس در جمع مردم کاشمر، بااشاره به اینکه شهید مدرس با حضور پنج دوره در مجلس شورای اسلامی توانست اهداف خود را به جامعه اعلام کند اظهار کرد: تاکید شهید مدرس بکار گیری اسلام ناب در جامعه بود که این مهم امروز نیز باید مورد توجه قرار گیرد.


وی بابیان اینکه در انقلاب اسلامی ایران از ظرفیت مردم استفاده و بزرگترین تهدیدها را به فرصت تبدیل کردیم افزود: مقام معظم رهبری همواره در سخنان خودشان توصیه به اقتصاد مقاومتی و تکیه‌ بر مردم و جوانان کشور داشته و دارند.


نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بعضی نگاهشان به بیرون کشور است. در مسئله برجام به‌خوبی دیدیم نمی‌توانیم به کشورهای دیگر برای حل مشکلات تکیه کنیم. مذاکره می‌کنیم ولی برای حل مشکلات به مردم تکیه داریم.


وی بابیان اینکه شهید مدرس همواره تاکید داشته است که اگر اقتصاد و مشکلات اقتصادی حل نشود نمی‌توانیم جامعه را جلو ببریم ابراز کرد: در زمان ما نیز باید دولت‌ها کوچک شوند و هزینه سربار آن‌ها کم شود.


پژمان فر با ابراز تأسف از اینکه با داشتن درآمد نفتی و مالیات، ۹۳ درصد از درآمد خرج دولت می‌شود و خیلی کم به عمران و آبادانی تخصیص می‌یابد گفت: دشمنان فرهنگ ما را پس‌ازاینکه در جنگ شکست‌خورده‌اند نشانه گرفته‌اند و باید مواظب باشیم زیرا آنها برنامه‌ریزی کرده‌اند عقاید و داشته‌های ما را بگیرند.


وی با تاکید به اهمیت حوزه آموزش افزود: معلمین به موضوع تعلیم و تعلم به‌عنوان شغل نگاه نکنند بلکه به عنوان عشق به آن بنگرند و مواظب فرهنگ‌های غربی که در جامعه در حال رسوخ کردن است، باشند. دشمنان با ساخت فیلم، موسیقی و شبکه‌های اجتماعی به‌صورت قطعی برای از بین بردن فرهنگ ما فعال‌ شده است.


نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید مدرس همیشه تاکید داشت که افکار پیامبر اکرم(ص) برای نظم اجتماع و دنیا بهترین افکار است تصریح کرد: اسلام مسیری است که انسان‌ها را از بن بست نجات می دهد.


وی با تاکید بر اینکه یکی از تفکرات این شهید مبارز مخالف  با جدایی دین از سیاست بود گفت: دشمنان و مستکبرین در طول تاریخ تلاش کرده‌اند دیانت را از سیاست جدا کنند و مسائل اجتماعی را در مسیری و سیاست را در مسیری دیگر هدایت کنند.


پژمان فر در ادامه خاطرنشان کرد: دشمنان در این برهه از زمان نیز تلاش می‌کنند حوزه دینی با حوزه دولتی یکی نباشد که در برابر این توطئه  آنها باید مراقب باشیم.


وی همچنین با بیان اینکه شهید مدرس همیشه تأکید داشته است که یک جامعه دینی باید آن‌قدر خود را قدرتمند کند به‌گونه‌ای باشد که دشمن نتواند او را رصد و برای از بین بردن آن تلاش کند تصریح کرد: تمامی تاریخ ملل جهان برای ما تجربیات خوبی است و باید تاریخ را مطالعه کنیم چراکه در این کتاب‌ها عوامل و ریشه‌های مشکلات ملل و جوامع به‌خوبی آمده است.




منبع : خبرگزاری مهر

تیم خبری پارس دان



برجام به‌خوبی نشان داد نمی‌توانیم به کشورهای دیگر تکیه کنیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر