۱۳۹۶ آذر ۱۰, جمعه

آمریکا با افزایش تحریم‌ها خواستار مذاکره موشکی با ایران است



تیم خبری پارس دان

آمریکا با افزایش تحریم‌ها خواستار مذاکره موشکی با ایران است



به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با اشاره به آغاز هفته وحدت، اظهار کرد: یکی از نیازهای ضروری جهان اسلام وحدت میان مسلمانان است، دشمنان با تفرقه‌اندازی میان شیعه و سنی خواستار از بین بردن این وحدت هستند.


وی یکی از دلایل به وجود آمدن گروهک تروریستی داعش و شیعه انگلیسی را از بین بردن وحدت میان مسلمانان اعلام کرد و افزود: جهان اسلام با وحدت روزبه‌روز قوی‌تر می‌شود و دشمنان اسلام از ترس همین وحدت علیه مسلمانان اقدام می‌کنند.


حجت‌الاسلام ایمانی با اشاره قطع حمایت آمریکا از کردهای سوریه، گفت: شیطان بزرگ پس از ائتلاف ایران، روسیه و ترکیه دست از  حمایت کردهای سوریه برداشته است زیرا می‌داند تلاش برای ضربه به ایران در منطقه جواب نمی‌دهد.


امام‌جمعه فردیس با اشاره به اینکه ترکیه حامی و رابط داعش در منطقه بود و اکنون پس از شکست داعش با ایران همکاری می‌کند، گفت: سیاست آمریکا تغییر استراتژیک و مهار کردن جمهوری اسلامی است و پس از شکست در منطقه می‌خواهد با افزایش تحریم‌ها ایران را برای مذاکره در خصوص قدرت موشکی پای میز مذاکره بیاورد.


وی با اشاره به اینکه سیاست دشمنان این است که خود رسماً از برجام خارج نشوند، گفت: آن‌ها تلاش می‌کنند تا جمهوری اسلامی هیچ منفعتی از برجام نبرد.


حجت‌الاسلام ایمانی با اشاره به اینکه دشمنان با کمک عربستان درصدد تضعیف ایران هستند، گفت: ائتلافی با حضور ۴۱ کشور در عربستان ایجادشده که در آن فلسطین، حزب‌الله و انصار الله یمن به‌عنوان تروریست و ایران حامی تروریست معرفی‌شده است.


امام‌جمعه فردیس تنها هدف از این ائتلاف را مهار قدرت ایران در منطقه دانست و گفت: جمهوری اسلامی از مسلمانان جهان حمایت می‌کند و این تهدیدی بزرگ برای دشمنان اسلام به شمار می‌رود.


وی با اشاره به اینکه اسرائیل نسبت به هر زمان دیگری آسیب‌پذیرتر شده است، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی به دنبال اختلاف و درگیری و چندصدایی در کشور هستند اما باید بدانند جمهوری اسلامی تا زمانی که رهبری توانا و دانا دارد، مقتدرانه به حرکت خود ادامه می‌دهد.




منبع : خبرگزاری مهر

تیم خبری پارس دان



آمریکا با افزایش تحریم‌ها خواستار مذاکره موشکی با ایران است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر