۱۳۹۶ شهریور ۱۰, جمعه

با فانوس به کسب و کارتان رونق ببخشید



تیم خبری پارس دان

با فانوس به کسب و کارتان رونق ببخشید



به گزارش خبرگزاری مهر، مهندس مصطفی عقابی رئیس هیات مدیره شرکت داده‌گستر فانوس با بیان اینکه این شرکت به‌منظور حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و صاحبان مشاغل، ارائه سرویس دفتر کار مجازی با نام دفتر کار مجازی فانوس را از سال ۱۳۹۳ تا کنون راه اندازی کرده و تاکنون افتخار سرویس‌دهی و ارائه خدمات به بیش از ۷۵۰ کاربر فعال را دارد.


وی افزود: تمامی صاحبان مشاغل که به تازگی وارد دنیای کسب و کار شده‌اند و یا دنبال راه‌اندازی نمایندگی برای کسب و کار خود هستند و یا در فکر توسعه بازار فعالیت‌ها و خدمات خود بوده و برای راه‌اندازی دفتر کار خود می‌توانند با مراجعه به‌سایت دفتر کار مجازی فانوس www.dgfanoos.com و انتخاب یکی از طرح‌های موجود، شماره تلفن دلخواه خود را انتخاب و پیغام‌های صوتی مورد نظر خود را به‌صورت آنلاین در پنل اختصاصی خود درج کنند تا در نخستین زمان ممکن و با کمترین هزینه (ماهیانه ۵۰،۰۰۰ تومان) دفتر کار مجازی خود را راه‌اندازی کنند.


با دفتر کار مجازی فانوس شما می‌توانید با کمترین هزینه از تمامی امکانات یک دفترکار حقیقی مانند شماره تلفن اختصاصی دلخواه، فکس، پیغام صوتی، اتاق جلسه، سرویس پاسخگویی خودکار (IVR)، پنل اختصاصی گزارش تماس‌ها و منشی حقیقی برخوردار شوید.


لازم به‌ذکر است دفتر کار مجازی فانوس تنها دفتر کار مجازی آنلاین در سراسر ایران است که کاربران می‌توانند به‌صورت آنلاین منوبندی پاسخگویی تماس و یا شماره‌های تعریف شده در هر منو را تغییر دهند و بدین ترتیب از پاسخگویی صددرصدی تماس‌های مشتریان خود مطمئن شوند.


همچنین کاربران می‌توانند از سرویس رایگان یک هفته‌ای فانوس استفاده و تمامی خدمات موجود در دفتر کار مجازی را مشاهده و بهره‌مند شده تا درصورت رضایت از خدمات ارائه شده، اقدام به خریداری طرح‌های موجود در سایت https://dgfanoos.com کنند.


با دفتر کار مجازی فانوس، همه امکانات یک دفتر کار حقیقی را به‌صورت مجازی تجربه کنید.




منبع : خبرگزاری مهر

تیم خبری پارس دان



با فانوس به کسب و کارتان رونق ببخشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر