۱۳۹۶ مهر ۸, شنبه

آغاز ثبت نام وام ضروری بازنشستگان از آبان ماه

گروه خبری پارس دان

آغاز ثبت نام وام ضروری بازنشستگان از آبان ماه



فارس: مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ثبت نام وام ضروری ۴ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری از آبان ماه امسال آغاز می شود.


عباس رشیدی گفت: ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری با هماهنگی بانک صادرات قرار است از آبان ماه امسال از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir آغاز شود.


وی افزود: تسهیلات وام ضروری برای سال ۹۷-۹۶، با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد تومان، برای ۳۰۰ هزار بازنشسته تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری به مبلغ ۴ میلیون تومان ارائه می شود.


رشیدی گفت: در صورت ثبت نام متقاضیان بیش از تعداد تعیین شده، پرداخت وام از طریق «قرعه کشی» انجام می شود.


وی گفت: این تسهیلات، کم بهره، بدون نیاز به ضامن و طی کردن فرآیند اداری معمول و با بازپرداخت ۳۶ ماهه به بازنشستگان کشوری ارائه می شود.


مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: سال گذشته، برای پرداخت وام ضروری به بازنشستگان کشوری، اعتباری معادل ۷۵۰ میلیارد تومان اختصاص یافت که بر اساس آن، مبلغ ۳ میلیون تومان به ۲۵۰ هزار بازنشسته کشوری، پس از انجام قرعه کشی، پرداخت شد.


رشیدی افزود: در سال ۹۴، تسهیلات وام ضروری با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان، به ارزش ۲ میلیون تومان به ۲۵۰ هزار بازنشسته کشوری، در سال ۹۳، با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان، وام ۲ میلیون تومانی به ۲۰۰ هزار بازنشسته کشوری و در سال ۹۲ نیز با اعتبار ۶۴ میلیارد تومان، وام ۲ میلیون تومانی به بیش از ۳۲ هزار بازنشسته کشوری پرداخت شده است.



گروه خبری پارس دان



آغاز ثبت نام وام ضروری بازنشستگان از آبان ماه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر