۱۳۹۶ تیر ۱۲, دوشنبه

ضربه پلیس لرستان به سوداگران مرگ/ افزایش ۴۰درصدی کشفیات مواد مخدر



تیم خبری پارس دان

ضربه پلیس لرستان به سوداگران مرگ/ افزایش ۴۰درصدی کشفیات مواد مخدر



به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد قنبری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط نیروهای انتظامی لرستان کشف شده است، اظهار داشت: این میزان کشفیات در نوع خود کم نظیر بوده است.


وی از افزایش ۴۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: میزان کشفیات مواد مخدر صنعتی نیز ۶۵ درصد افزایش یافته است.


فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در لرستان نسبت به سال گذشته ۴ درصد و دستگیری عمده فروشان مواد مخدر نیز ۴ درصد افزایش یافته است، افزود: ۲۹ باند فعال در امر خرید و فروش مواد مخدر که قصد ورود به استان را داشته و یا در محورهای استان در تردد بوده اند توسط نیروهای انتظامی لرستان مورد ضربه قرار گرفتند و با هر ضربه پلیس لرستان قاچاقچیان اصلی دستگیر شدند.


سردار قنبری یادآور شد: این موفقیت نشان از اشرافیت اطلاعاتی همکاران ما دارد و هشداری برای سوداگران مرگ است.


وی با اشاره به اینکه ۲۰۰ مورد عملیات برای پاکسازی نقاط آلوده استان داشته ایم، اظهار داشت: ۹۰ مورد از عملیات های پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان مربوط به محورهای مواصلاتی بوده که محورها را برای سودگران مرگ ناامن کرده ایم.


فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه در سطح کشور، لرستان یکی از استان های مطرح در امر مبارزه با مواد مخدر است، تصریح کرد: پلیس لرستان ۴ عملیات برون استانی در حوزه مواد مخدر داشته است که در این عملیات ها ۲۸۶ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.




منبع : خبرگزاری مهر

تیم خبری پارس دان



ضربه پلیس لرستان به سوداگران مرگ/ افزایش ۴۰درصدی کشفیات مواد مخدر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر