۱۳۹۶ مرداد ۹, دوشنبه

بانکها در حمایت از واحدهای تولیدی فعال تر وارد شوند



تیم خبری پارس دان

بانکها در حمایت از واحدهای تولیدی فعال تر وارد شوند



به گزارش خبرنگار مهر، علی‌محمد شاعری شامگاه دوشنبه در جلسه بسته رونق اقتصادی در  شهرستان گلوگاه اظهار داشت: حمایت های مناسبی از بخش تولید و رونق تولید در استان مازندران و شرق این استان انجام شده است اما بانکها باید در این راستا دقت نظر بیشتری داشته و تسهیلات به موقع پرداخت کنند.


وی با بیان اینکه زیرساختهای توسعه اقتصادی در شرق مازندران آماده است،اظهار کرد: هزارهکتار زمین اراضی بانک زمین برای فعالیت اقتصادی به شهرک صنعتی واگذار شده تا با اشتغال زایی  مناسب عاملی در پیشرفت در تولید، رونق اقتصادی و کاهش بیکاری باشد.


نماینده شرق مازندران در مجلس هدف از برگزاری این نشست را توسعه اقتصادی منطقه اعلام کرد و گفت: باید توجه شود تا ضمن فراهم کردن زیرساختهای مناسب با رفع موانع اداری و مدیریت کارآمد کمک کار تولید و اقتصاد باشیم.


شاعری افزود: کار جهادی مختص همه نهادها و دستگاهها و شرکتها است که اگر مدیریت جهادی در امور رعایت شود بسیاری از کارها انجام شده است.


وی ادادامه داد: توسعه و پیشرفت در بخش صنعت، افزایش تولید و رفع بیکاری از دغدغه های همه مسوولان در شرق مازندران است که جلسات متعدد در این راستا برگزار و چاره اندیشی شده که به نتیجه های قابل قبولی رسیده ایم.


نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رسیدن به اهداف مورد نظر برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت ارائه شده است تا براساس این اولویت ها، برنامه‌ها و نیازهای سه شهرستان شرق مازندران برطرف شود.


شاعری، سیاست دولت و مجلس را اقدام مناسب و جدی در بخش اشتغال دانست که در همین راستا بسته جامع اشتغال از طرف وزارت کار و با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت و تمامی بانک‌ها آماده شده و به همه استان‌ها ابلاغ شده است.


وی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده همه امکانات برای حرکت رو به جلو در بخش صنعت فراهم شده است و تولیدکنندگان و مسؤولان بابد با همکاری همه جانبه و تعامل از تعطیل شدن واحدهای صنعتی جلوگیری کنند و واحدها تعطیل و نیمه تعطیل را با کار مستمر و کارشناسی راه‌اندازی کنند.


نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت بانک‌ها از متقاضیان تسهیلات در بخش تولید افزود: بانکها با دقت نظر بیشتری در این حوزه وارد شده و کمک کار واحدهای اقتصادی در ارائه تسهیلات باشند و  در این راستا حمایت از واحدهای تولیدی که دارای بازار فروش هستند توجه شده و همه با هم برای حل معضل بیکاری تلاش کنیم.


شاعری گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران و صنعتگران یکی از مولفه‌های اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی است که مشارکت بانکها و  همکاری مناسب آنها برای حمایت از واحدهای تولیدی، موجب رفع موانع موجود بر سر راه سرمایه‌گذاران و توسعه و رونق واحدهای تولیدی می شود.




منبع : خبرگزاری مهر

تیم خبری پارس دان



بانکها در حمایت از واحدهای تولیدی فعال تر وارد شوند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر