۱۳۹۶ مرداد ۹, دوشنبه

تسلیت مسئولان فرهنگی به رهبر ارکستر ملی

گروه خبری پارس دان

تسلیت مسئولان فرهنگی به رهبر ارکستر ملی


خبرگزاری ایسنا: به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، علی مرادخانی – معاون امور هنری وزارت ارشاد – در پیام خود خطاب به فریدون شهبازیان آورده است: «خبر درگذشت پدر ارجمند جناب‌عالی موجب تاثر گردید. ضمن عرض تسلیت از خداوند بزرگ برای آن فقید سعید علو درجات، آمرزش و آرامش و برای شما و بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسالت دارم.»

علی‌اکبر صفی‌پور – مدیرعامل بنیاد رودکی – نیز در پیام تسلیت خود آورده است: «مرحوم حسین شهبازیان که خود از شاگردان استاد ابوالحسن صبا بود، خدمات شایانی به موسیقی ایرانی داشت، از جمله در مسیر آموزش و برای هر استادی چه هنرجویی عزیزتر از فرزند که نیک می‌دانیم فریدون شهبازیان پرورش یافته این استاد گرانپایه است.


جناب آقای شهبازیان، یاد و نام پدر ارجمندتان را گرامی می‌داریم، برای جنابعالی و خاندان گرامی آرزوی صبر و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب می‌کنیم.»


همچنین بهرام جمالی – مدیرعامل انجمن موسیقی ایران – درگذشت حسین شهبازیان را تسلیت گفته و در متنی خطاب به رهبر ارکستر ملی ایران نوشته است: «در غم از دست دادن عزیزان و به سوگ نشستن، صبری عظیم را طلب می­‌نماید. ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت هنرمند گرامی، مرحوم مغفور حسین شهبازیان، برای شما و خانواده محترم صبر و شکیبایی و برای آن عزیز درگذشته غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم.»


شهرداد روحانی – رهبر ارکستر سمفونیک تهران – نیز در پیامی درگذشت استاد حسین شهبازیان را تسلیت گفت.


او نیز خطاب به فریدون شهبازیان گفته است: «خبر درگذشت پدر گرانقدرتان، استاد حسین شهبازیان، ما را متاثر کرد. نقش و اثر آن استاد در موسیقی معاصر ایرانی ممتاز و تلاش ایشان در تربیت هنرجویان موسیقی گران‌سنگ بود.


تسلیت من و همکارانم در ارکستر سمفونیک تهران را بپذیرید. در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست؛ خداوند قرین رحمتش فرماید. برای شما که میراثی ارزنده «نشان از پدر» دارید آرزوی صبر و توفیق داریم«.


فرزاد طالبی – مدیرکل دفتر موسیقی – نیز در پیام خود آورده است:


«مرگ، آغاز جهانی دیگر است …


استاد گرانمایه، جناب آقای فریدون شهبازیان


بی‌تردید فقدان پدر شریف‌تان، فقدان مرجع هنر والا و مغتنمی است که در وجود جناب‌عالی، حضوری جاری و ماندگار دارد.
برای آن فقید سعید، رحمت واسعه حضرت حق را خواهانیم و در این واقعه تأسف‌برانگیز، با شما و خاندان محترم، هم اندوهیم.»



گروه خبری پارس دان



تسلیت مسئولان فرهنگی به رهبر ارکستر ملی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر