۱۳۹۶ مهر ۸, شنبه

هیات سوخته قرچک کم تر از ۲۴ ساعت مجددا بنا شد



تیم خبری پارس دان

هیات سوخته قرچک کم تر از ۲۴ ساعت مجددا بنا شد



مرتضی الماسی، در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که از روز گذشته که هیات شیفتگان حضرت علی اصغر(ع) در آتش سوخت، افراد بسیاری به این هیات لطف داشتند، افزود: حجت الاسلام والمسلمین حجت الله اسماعیلی، امام جمعه قرچک و آیت الله سید احمد حسینی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری و بسیاری از عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در محل هیات حضور یافتند و بر آماده سازی مجدد و هرچه سریع تر هیات تاکید کردند.



وی اضافه کرد: کمک های مردمی به این هیات بسیار قابل توجه بود، تا جایی که هیات حضرت علی اصغر(ع) که چند ده میلیون تومان خسارت دیده بود، در کم تر از ۲۴ ساعت آماده عزاداری شد.



عضو امنا هیات شیفتگان حضرت علی اصغر(ع) قرچک با بیان این که هیات از ساعت ۱۵ ظهر امروز، جمعه آماده بود و بانوان در آن عزاداری کردند، گفت: نمونه های جالب توجه کمک به این هیات فراوان بود، کودک خردسال مبالغ ۱۰۰۰ تومان در صندوق کمک به هیات انداخت و نیز برخی افراد فر منازل و لوازم منزل و نیز لوازم جهیزیه عروس را برای راه اندازی مجدد هیات اهدا کردند، تا حتی یک روز عزاداری هیاتی که روز گذشته سوخته بود، متوقف نشود.



الماسی گفت: عشق و علاقه مردم مومن و ولایی قرچک، در این ۲۴ ساعت برای همه اعضا هیات جالب توجه بود، به طوری که هیچکس باور نمی کرد، هیاتی که دیروز به طور کامل سوخته بود، در کم تر از یک شبانه روز آماده برگزاری عزاداری شود.



هیات عزاداری شیفتگان حضرت علی اصغر(ع)، از بزرگ ترین هیئات شهرستان قرچک است که در دو دهه اول محرم، روزانه پذیرای هزاران عزادار اباعبدالله الحسین(ع) است.



گفتنی است روز گذشته هیات شیفتگان حضرت علی اصغر(ع) در آتش سوخته بود.




منبع : خبرگزاری مهر

تیم خبری پارس دان



هیات سوخته قرچک کم تر از ۲۴ ساعت مجددا بنا شد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر