۱۳۹۶ مهر ۷, جمعه

جلودار: اردوهای راهیان نور باید با قدرت تداوم یابد

گروه خبری پارس دان

جلودار: اردوهای راهیان نور باید با قدرت تداوم یابد


خبرگزاری ایسنا: استاندار مازندران، گفت: خادم راهیان نور بودن افتخاری بزرگی است و اردوهای راهیان نور باید با قوت و قدرت تداوم یابد.

«ربیع فلاح جلودار» در مراسم تجلیل از خادمان راهیان نور یاد و خاطره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید سرافراز دیار علویان به ویژه شهدای مدافع حرم مازندران را گرامی داشت و اظهار کرد: مقام معظم رهبری از اردوهای راهیان نور به عنوان سنت بسیار ستودنی و حرکت با برکت یاد کردند که باید تداوم یابد.


وی افزود: نباید دوران تاریخی و پرافتخار دفاع مقدس فراموش شود و از این گنجینه معنوی و ایثار و شهادت باید همیشه استفاده کنیم.


استاندار مازندران با اشاره به این‌که روحیه مقاومت و ایثار و ایستادگی با حضور در اردوهای راهیان نور تقویت می‌شود، تصریح کرد: اردوهای راهیان نور به عنوان یک جریان عظیم فرهنگی باید تقویت شود، چون اردوهای راهیان نور در انتقال پیام ایثار و شهادت بسیار تأثیرگذار است.


وی، گفت: ایجاد بستر حضور همه آحاد مردم از اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان در اردوهای راهیان نور لازم است.


وی نقش اردوهای راهیان نور را در مقابله با جنگ نرم دشمن بسیار مهم دانست و گفت: باید بکوشیم تا فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ بسیجی در جامعه تقویت شود و روحیه انقلابی و جهادی برای حضور موثر و مستمر در همه صحنه‌ها بسیار ضروری است.


استاندار مازندران از اقدامات خوب بسیج سازندگی در تحقق اقتصاد مقاومتی تشکر کرد و بر ضرورت مشارکت آحاد مردم در رونق تولید و اشتغال تاکید کرد و گفت : اعزام قریب ۵۰ هزار نفر در هر سال به اردوهای راهیان نور کمک بزرگی با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌کند.


وی خادم راهیان نور بودن را افتخاری بزرگ دانست و گفت: اردوهای راهیان نور باید با قوت و قدرت تداوم یابد و همه فرمانداران و شهرداران نیز به برگزاری اردوهای راهیان نور کمک کنند.


استاندار مازندران یادآور شد: همه تلاش ما در این دولت تدبیر و امید انسجام‌بخشی، تعامل و همگرایی بوده و در این مسیر دچار حاشیه‌ها نشده‌ایم و اولویت اصلی ما خدمت و کار بوده است.



گروه خبری پارس دان



جلودار: اردوهای راهیان نور باید با قدرت تداوم یابد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر