۱۳۹۶ شهریور ۱۰, جمعه

۲۰۰۰ بانوی ورزشکار سازمان یافته در رشته شمشیربازی فعال هستند



تیم خبری پارس دان

۲۰۰۰ بانوی ورزشکار سازمان یافته در رشته شمشیربازی فعال هستند



شهناز کرود در گفت و گو با خبرنگار مهر، در حاشیه مراسم پایانی رقابت های شمشیربازی بانوان کشور که به میزبانی اراک برگزار شد، اظهار داشت: رقابت های شمشیربازی دختران رده سنی نوجوانان و جوانان کشور که با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۱۵ استان به میزبانی استان مرکزی و شهر اراک برگزار شد، از لحاظ کیفیت برگزاری در سطح مطلوبی به انجام رسید.


نایب رئیس فدراسیون شمشیربازی کشور افزود: کیفیت رقابت ها در این دوره نشان داد که ورزش شمشیربازی نسبت به سال های گذشته در هر دو حوزه یعنی کیفی و کمی پیشرفت خوبی داشته که قطعا این مهم حاصل زحمات هیات های ورزشی، مربیان و دست اندکاران این ورزش در سطح کشور است.


وی بیان کرد: استان مرکزی به خوبی از عهده میزبانی این مسابقات برآمد و نشان داد حتی برای میزبانی مسابقات بین المللی و اردوهای تیم ملی نیز از ظرفیت لازم برخوردار است.


کرود خاطرنشان کرد: چنانچه استان مرکزی اعلام آمادگی کند، مایل هستیم کلاس های آموزشی و اردوهای تیم ملی را در همه رده های سنی در اراک برگزار کنیم.


نایب رئیس فدراسیون شمشیربازی کشور ادامه داد: ورزشکاران شمشیرباز این استان از توانمندی بالایی برخوردار هستند و می توانند همانند دیگر رشته های ورزشی استان در کشور درخشش و افتخار آفرینی داشته باشند.


همچنین مهین علی بخشی، مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استان مرکزی نسبت به سال های گذشته در حوزه ورزش بانوان پیشرفت های مطلوبی به دست آورده و در حال حاضر هم در رشته های سالنی و هم در دیگر رشته ها ورزشکار مطرح و صاحب نام داریم.


وی افزود: استان مرکزی با توجه به زیرساخت های موجود و در راستای رشد و ارتقای ورزش استان، برای میزبانی مسابقات کشوری بانوان در رشته های مختلف و برگزاری کلاس های آموزشی  آمادگی خود را اعلام می کند.




منبع : خبرگزاری مهر

تیم خبری پارس دان



۲۰۰۰ بانوی ورزشکار سازمان یافته در رشته شمشیربازی فعال هستند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر