۱۳۹۶ شهریور ۱۰, جمعه

دایی استاد قهرمانی در جام حذفی است



گروه ورزشی پارس دان

دایی استاد قهرمانی در جام حذفی است


خبرگزاری تسنیم: هافبک بازیساز سایپا معتقد است که این تیم رقابت‌های جام حذفی را با هدف قهرمانی آغاز خواهد کرد.

آرش رضاوند در خصوص عملکرد سایپا در ۵ هفته ابتدایی لیگ برتر  گفت: ما ۱۰ امتیاز گرفتیم و معمولاً تیم‌هایی که دنبال قهرمانی یا کسب سهمیه هستند به صورت متوسط باید از هر بازی ۲ امتیاز بگیرند. البته ما فعلاً از قهرمانی صحبت نمی‌کنیم و می‌خواهیم بازی به بازی جلو برویم. فکر می‌کنم می‌توانستیم بیشتر امتیاز بگیریم، اما مقابل تراکتورسازی اشتباهاتی داشتیم و البته بازی سنگین با استقلال باعث شده بود تا از نظر بدنی کمی خسته شویم. در مجموع بد نتیجه نگرفتیم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.


وی در مورد شانس ساپیا برای کسب سهمیه یا قهرمانی در لیگ برتر اظهار داشت: ما نمی‌خواهیم با این موضوع به تیم خودمان استرس بدهیم و بازی به بازی جلو می‌رویم. شما دیدید که استقلال در شروع لیگ نتیجه نگرفت و بحث قهرمانی چقدر به این تیم فشار وارد کرد. سایپا بازیکنان جوانی دارد و اگر ما یکی، دو سال کنار هم باشیم قطعاً می‌توانیم مدعی قهرمانی در لیگ برتر باشیم.


هافبک بازیساز سایپا درباره شرایط سایپا برای حضور در جام حذفی گفت: من در نفت تهران سابقه رفتن به فینال و قهرمانی را دارم. آقای دایی استاد قهرمانی در جام حذفی است و ما می‌توانیم با بردن ۶ بازی به آسیا برویم. تلاش می‌کنیم تا به قهرمانی برسیم و این جام را با  همین نیت آغاز خواهیم کرد. اولین بازی ما هم برابر اکسین البرز است و به نظر من کار آسانی در پیش نخواهیم داشت.





دایی استاد قهرمانی در جام حذفی است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر