۱۳۹۶ شهریور ۹, پنجشنبه

دی لورنتیس: رایولا باید از روی جنازه من رد شود



گروه ورزشی پارس دان

دی لورنتیس: رایولا باید از روی جنازه من رد شود



طرفداری: دی لورنتیس، رئیس ناپولی، در مورد مسائل مختلف و جالبی به گفتگو با خبرنگاران پرداخته است. او به هوادارانش اطمینان داده است تا زمانی که در این باشگاه حضور دارد؛ اجازه نخواهد داد اینسینیه راهی تیم دیگری از جمله بارسلونا شود.


دی لورنتیس در مصاحبه ای با مدیاست پرمیوم و اسکای اسپورت ایتالیا، گفت:


ناپولی همه عناصر فصل گذشته را حفظ کرده است؛ بدون اینکه اجازه بدهیم کسی برود، ضمن اینکه چند بازیکن جدید نیز اضافه کردیم. این عملی پیچیده و سخت بود. اتفاقات بیش تری تا یکی دو روز آینده در مورد خرید و فروش ها، در راه هستند. ساری یک مربی فوق العاده است و اگر مدیری مثل ساری داشتم؛ او را برای همیشه نگه می داشتم.


مینو رایولا که عملا  ایجنت رسمی اینسینیه محسوب نمی شود، به این بازیکن توصیه کرده است؛ راهی بارسلونا شود. دی لورنتیس در این مورد گفت:


رایولا هر کاری دلش می خواهد؛ انجام بدهد؛ اما اگر او قصد دارد اینسینیه را به بارسلونا ببرد، باید از روی جنازه من رد شود!


رایولا شبیه شخصیت های کارتونی، سرگرم کننده است. زمانی را به یاد می آوردم که او سعی کرد همشیک را از اینجا ببرد و شکست خورد. حالا ۱۰ سال گذشته و همشیک هنوز اینجاست. حالا می خواهد همین کار را در مورد اینسینیه انجام بدهد؛ خواهیم دید که آیا او موفق خواهد شد یا خیر.


پپه رینا؟ نگران از دست دادن او نبودم. کجا می خواست برود؟ رینا با ما یک سال دیگر قرارداد دارد. او هیچ جایی نمی توانست برود. من رینا را از دست نمی دهم تا با یک دروازه بان دیگر، جای او را پر کنم. چه کسی برای ناپولی، بهتر از او پیدا می شود؟ هر چقدر هم که یک دروازه بان با استعداد باشد؛ هنوز در ناپولی مورد آزمایش قرار نگرفته است.


هرگز نگویید؛ هرگز. ممکن است رینا بر سر یک قرارداد جدید با ما به توافق برسد.





دی لورنتیس: رایولا باید از روی جنازه من رد شود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر