۱۳۹۶ شهریور ۹, پنجشنبه

چالش سخت کره‌جنوبی برای رسیدن به جام‌جهانی



گروه ورزشی پارس دان

چالش سخت کره‌جنوبی برای رسیدن به جام‌جهانی


خبرگزاری تسنیم: تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (پنجشنبه) در بازی هفته نهم مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه از گروه A آسیا در ورزشگاه شهر سئول به مصاف هم می‌روند.

 روزنامه سئول با بررسی کارنامه راهیابی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی به جام‌جهانی در ادوار مختلف نوشت: کره‌جنوبی برای رسیدن به جام‌جهانی دیگری با چالش سختی مواجه است. مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه در مسیر سخت صعود تیم ملی کره‌جنوبی قرار دارد. ۳ شکست برابر ایران، چین و قطر باعث از دست‌رفتن شانس زیاد صعود متوالی کره‌ شده است. اشتیلیکه (سرمربی اخراجی و آلمانی کره‌جنوبی) مسئول کسب این نتایج ضعیف بود. راه رسیدن به جام‌جهانی همیشه هموار نیست و حالا کره‌جنوبی باید برای کسب بلیت این رقابت‌ها تا پایان با ازبکستان مبارزه کند.


این روزنامه کره‌ای سپس با اشاره به ۸.۵ سهمیه آسیا در جام‌جهانی ۲۰۲۶ میلادی نوشته است: تا جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر همچنان قاره آسیا دارای ۴.۵ سهمیه است و کره‌جنوبی باید با یک چشم‌انداز بلند‌مدت خود را مهیای جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه کند.


در جدول رده‌بندی گروه A آسیا ایران با ۲۰ امتیاز ضمن صدرنشینی صعود خود را پیش از به جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه قطعی کرده است. تیم‌های ملی کره‌جنوبی و ازبکستان به ترتیب با امتیازهای ۱۳ و ۱۲ رتبه‌های دوم و سوم جدول را در اختیار دارند. سوریه ۹ امتیازی چهارم است. قطر با ۷ امتیاز رتبه پنجم را به خود اختصاص داده و چین نیز با ۶ امتیاز قعرنشین است.





چالش سخت کره‌جنوبی برای رسیدن به جام‌جهانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر