۱۳۹۶ مرداد ۱۰, سه‌شنبه

تعداد قهرمانان و مدال آوران شهر قدس در استان تهران بی نظیر است



تیم خبری پارس دان

تعداد قهرمانان و مدال آوران شهر قدس در استان تهران بی نظیر است



به گزارش خبرنگار مهر، حسین نوروزی عصر دوشنبه در مراسم تجلیل از قهرمان شهر قدس که با حضور ورزشکاران قدس در سالن آمفی تئاتر باغ ملی این شهر برگزار شد، طی سخنانی ضمن تشکر از اعضای شورای شهر اظهار داشت: اعضا شورای شهر قدس هر لایحه ای که در مورد ورزش شهرستان در شورا مطرح شد، با قاطعیت کامل تصویب کردند.


رییس کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر قدس افزود: برگزاری این تجلیل از قهرمانان ۳ سال پی در پی در شهر قدس، نظارت اعضا شورای شهر به همراه رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس بر ۱۰۰ باشگاه ورزشی، برگزاری کارگروه مشورتی آقایان و بانوان جهت نظارت بهتر و بیشتر و آشنایی با مشکلات ورزشکاران و ارائه راهکار مناسب بخشی از اقدامات کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر قدس است.


نوروزی با ارائه گزارشی از اقدامات کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر قدس اظهار داشت: کمک و مساعدت های مالی به هیئات تکواندو، کشتی، بوکس، کونگ فو، کوهنوردی، کاراته، شطرنج، پرورش اندام، فوتبال، والیبال، دوچرخه سواری، جودو، دوومیدانی، وزنه برداری، تیر و کمان، تیراندازی با تفنگ و ورزش های رزمی و موی تای از دیگر اقدامات شورای اسلامی شهر قدس است.


وی اضافه کرد: تعویض کف پوش سالن های ورزشی تحت نظارت شورای و شهرداری، تصویب و ساخت ۳ زمین چمن مصنوعی در منطقه کاووسیه، محوطه استادیوم و محوطه سپاه در ۴۵ متری، تصویب بودجه احیاء و تکمیل استادیوم ۲۵ هزار نفری و نظارت بر مسابقات لیگ برتر و حضور تیم پیکان، تصویب و بودجه ساخت سالن چند منظوره شهید کشوری در منطقه ۲۰ متری ولیعصر(عج)، تصویب بودجه ساخت سالن وزنه برداری در مجاورت سالن البرز کاووسیه، تصویب بودجه و ساخت خانه کشتی در ۲۰ متری شورا، تصویب و تلاش در برگزاری همایش های پیاده روی، کوه پیمایی و دوچرخه سواری در سطح شهر و ارائه جوائز ، تصویب و ساخت یک سالن ورزشی در محله محمد آباد و نظارت بر تشکیل ۸ پایگاه ورزش صبحگاهی و بازسازی کامل زورخانه شهر قدس و استخر سرپوشیده این شهر از دیگر اقدامات ورزشی کمیسیون ورزشی این شهر است.



رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهرقدس ادامه داد: تعداد قهرمانان و مدال آوران شهر قدس در استان تهران بی نظیر است.


وی در ادامه گفت: قبل از انتخابات به ما اجازه برگزاری این همایش را به دلیل تبلیغات انتخاباتی ندادند، اما امروز، برگزاری این مراسم ثابت کرد که قصد تبلیغات نداشتیم و از این عزیزان قدردانی لازم را به عمل آوردیم.



وی بیان داشت: از اعضای محترم شورا تقاضا دارم که همچون دوره گذشته در چهار سال آینده نیز در این دوره ورزشکاران را به صورت ویژه مورد توجه قرار دهند و اطمینان داشته باشند که هر چقدر به ورزشکاران نگاه ویژه داشته باشیم جزو هزینه حساب نمی شود و سرمایه گذاری است.


نوروزی در ادامه با بیان این که رسیدگی به ورزش و ورزشکار از اعتیاد و معضلات جامعه جلوگیری می کند، گفت: ورزشکاران سرمایه های جامعه و کشور هستند و هزینه و رسیدگی به آن ها بسیار لازم است.


بر اساس این گزارش، مراسم تجلیل از قهرمانان، مدال آوران و نخبگان ورزشی قدس، بعد از ظهر دوشنبه با حضور محمد محمودی شاه نشین، نماینده شهرستان های ملارد، شهریار و قدس، رضا گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، محمد صادق کولیوند، شهردار قدس و جمعی از مسئولین و مردم این شهرستان برگزار شد.




منبع : خبرگزاری مهر

تیم خبری پارس دان



تعداد قهرمانان و مدال آوران شهر قدس در استان تهران بی نظیر است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر