۱۳۹۶ مرداد ۱۰, سه‌شنبه

تداوم خدمت به نیازمندان در گرو همکاری همه بخش های جامعه است



تیم خبری پارس دان

تداوم خدمت به نیازمندان در گرو همکاری همه بخش های جامعه است



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عربعلی جباری شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در اردوگاه عباس آباد بهشهر افزود: رفع نیاز نیازمندان و تلاش برای توانمندسازی از جمله برکات و خیراتی است که نصیب حال شما شده است و شما مدیران کمیته امداد باید قدردان این فرصت باشید.


وی گفت: یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه کرد مشارکت همگانی برای رفع نیازمندی های نیازمندان است.


امام جمعه بهشهر ادامه داد: طبق روایات “شخصیت هرکس به روح و روان، معنویت و خصال نیک اوست و انسان می تواند در پرتو خدمت به دیگران به تکامل روحی و ارتقای معنوی دست پیدا کند.


وی افزود: خدمات خوبی توسط امداد در شهرها و روستاها به نیازمندان ارائه شده است که باید استمرار یافته و به سمت توانمندسازی سوق داده شود.


جباری گفت: اخلاص مسئله مهمی است که نباید از اذهان دور شود چرا که یک مدیر اگر اخلاص داشته باشد هم به دیگران کمک می کند و هم در سایه دعای دیگران به نورانیت دست می یابد وانسان در پرتو کمک به دیگران به جایگاه بلند معنوی دست می یابد.


امام جمعه بهشهر با اشاره به ایات و روایات خاطر نشان کرد:  قرآن می فرماید: ” در کار خیر از همدیگر سبقت بگیرید” و لذا یک مدیر موفق و مسلمان باید در کار اخلاص و قاطعیت داشته باشد و پیشرو باشد.


جباری بیان داشت: یک مدیر بایستی لحظه به لحظه تفکر و تامل داشته باشد و سنجیده رفتار کند و مراقب گفتار و نوشتارش باشد.


وی یکی از ویژگی‌های فرد مسئول در نظام جمهوری اسلامی را مردم دوستی و مردم داری دانست که مسوولان نظام ما باید به این خصایص مجهز شوند.


امام جمعه بهشهر گفت: شناخت راه، شناخت رهبر و شناخت دشمن سه مسئولیت مهم ما در جامعه امروز است و همه انبیای الهی بعنوان راهبران و دوستان ما آمدند راه را به ما نشان دهند.


جباری گفت: راه انبیا راه خدمت و خیرات و برکات است که همه ما باید در زندگی به اولیای الهی و زندگی آنان اقتدا کرده و در راستای زندگی اهل بیتی حرکت کنیم و از انحرافات به دور باشیم.




منبع : خبرگزاری مهر

تیم خبری پارس دان



تداوم خدمت به نیازمندان در گرو همکاری همه بخش های جامعه است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر