۱۳۹۶ تیر ۱۲, دوشنبه

محدودیت ترافیکی پروژه پل «قدس» اردبیل آغاز شد



تیم خبری پارس دان

محدودیت ترافیکی پروژه پل «قدس» اردبیل آغاز شد



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهرداری اردبیل جواد زنجانی صبح دوشنبه با اعلام این خبر تصریح کرد: به مدت دو هفته مسیر تقاطع حافظ به سمت ایستگاه سرعین به دلیل عملیات اجرایی پل قدس بسته شده تا سرعت اجرای پروژه را شاهد باشیم.


وی افزود: از چندین ماه پیش عملیات اجرایی پل قدس با حجم بالایی از کارهای عمرانی و زیربنایی آغاز شده که امیدواریم با تلاش پیمانکار و مشاوران سرعت اجرا و تکمیل این پروژه را شاهد باشیم.


فرماندار اردبیل تصریح کرد: در فاز اول قرار است میدان بیضی‌شکلی در مجاورت میدان قدس اردبیل احداث شود که برای احداث این میدان به مدت دو هفته برخی از مسیرهای منتهی به این محل بسته شده و یا با محدودیت‌های ترافیکی روبه‌رو می‌شود.


زنجانی متذکر شد: این میدان و پروژه با دورنمایی مناسب در مدت‌زمان تعیین شده اجرا می‌شود تا اواخر تیرماه شاهد افتتاح این میدان و فاز اول این پروژه باشیم.


وی تصریح کرد: اجرای پروژه پل قدس از لحاظ فنی، اجرایی و توجیه برای مسئولان استانی با فراز و نشیب‌هایی روبه‌رو بوده که بالاخره با قانع شدن شورای ترافیک و انتخاب پیمانکار ماهر، مجرب و با تجربه اجرای این پروژه را شاهد هستیم.


فرماندار اردبیل با بیان اینکه در سه‌ماهه اول امسال روند احداث پل قدس سرعت بیشتری گرفته است، اضافه کرد: تمام تلاش و همت بر این است تا از فصل کاری محدود در اردبیل بهترین استفاده شده تا به سرعت فازهای مختلف این پروژه اجرایی و عملیاتی شود.




منبع : خبرگزاری مهر

تیم خبری پارس دان



محدودیت ترافیکی پروژه پل «قدس» اردبیل آغاز شد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر