۱۳۹۶ اسفند ۸, سه‌شنبه

لیگ NBA؛ سیزدهمین پیروزی متوالی راکتس



گروه ورزشی پارس دان

لیگ NBA؛ سیزدهمین پیروزی متوالی راکتس



خبرگزاری تسنیم: در دیدارهای صبح امروز (یکشنبه) لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، تیم هیوستون راکتس با ۲۶ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۵ پاس گل جیمز هاردن مقابل میزبان خود یوتا جز در سالن «ویوینت اسمارت هوم» سالت لیک سیتی به پیروزی رسید. این سیزدهمین برد متوالی راکتس در فصل جاری بود.


در دیگر بازی امروز که در سالن مدیسون اسکوئیر گاردن شهر نیویورک برگزار شد، تیم میزبان با اختلاف ۱۴ امتیاز از گلدن استیت وریرز شکست خورد. کوین دورانت ۲۲ امتیاز و ۹ ریباند برای تیمش به دست آورد. این سومین پیروزی متوالی وریرز بعد از دیدار ستاره‌های لیگ بود. آنها همچنین در ۸ بازی گذشته مقابل نیویورک نیکس نیز برنده بوده‌اند. وریرز در فصل ۶۴-۱۹۶۳ نیز در ۹ بازی متوالی، نیکس را شکست داده بود.


دیترویت پیستونز هم در سایر ایر کانادا متحمل شکست سنگینی مقابل تنها تیم کانادایی NBA یعنی تورونتو رپتورز شد. سرژ ایباکا ۱۹ امتیاز و ۹ ریباند برای رپتورز کسب کرد.


نتایج دیدارهای صبح امروز لیگ NBA به شرح زیر است:


لس آنجلس لیکرز ۱۲۳ – آتلانتا ۱۰۴
ممفیس ۹۸ – بوستون ۱۰۹
شیکاگو ۸۷ – بروکلین ۱۰۴
گلدن استیت ۱۲۵ – نیویورک ۱۱۱
دیترویت ۹۴ – تورونتو ۱۲۳
فینیکس ۱۱۶ – نیواورلینز ۱۲۵
اورلاندو ۱۰۵ – اوکلاهماسیتی ۱۱۲
ایندیانا ۱۰۳ – دالاس ۱۰۹
هیوستون ۹۶ – یوتا ۸۵
مینه سوتا ۱۱۸ – ساکرامنتو ۱۰۰


در پایان دیدارهای امروز، تیم‌های تورونتو رپتورز و بوستون سلتیکس صدرنشین و اورلاندو مجیک و آتلانتا هاوکس قعرنشینان کنفرانس شرق و تیم‌های هیوستون راکتس و گلدن استیت وریرز در صدر و دالاس موریکس و فینیکس سانز در انتهای جدول کنفرانس غرب قرار دارند.





لیگ NBA؛ سیزدهمین پیروزی متوالی راکتس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر