۱۳۹۶ اسفند ۹, چهارشنبه

کارخانه: بانک سرمایه لیاقت قهرمانی را دارد



گروه ورزشی پارس دان

کارخانه: بانک سرمایه لیاقت قهرمانی را دارد



ایسنا: مصطفی کارخانه، سرمربی والیبال بانک سرمایه پس از کسب دومین پیروزی پیاپی در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال برابر پیکان و صعود به فینال لیگ برتر برای سومین بار پیاپی در جمع خبرنگاران درباره این بازی گفت: بازی نزدیک، فشرده و سنگینی را پشت سر گذاشتیم. طبیعی بود بعد از پیروزی سه بر صفر در بازی رفت با بازی بسیار خوب پیکان روبرو شویم. من شخصا منتظر پیکانی بودم که انتحاری بازی کند و به آب و آتش بزند. در طول هفته نیز تمریناتمان را بر این اساس برنامه‌ریزی کرده بودیم. به بازیکنانم گفته بودم که پیکان هر موقع اراده کند می تواند به بازی برگردد و نباید در باد پیروزی بازی گذشته بخوابیم.


او ادامه داد: ما در ست اول بازی را به خوبی کنترل کردیم و توانستیم پیروز شویم اما در ست دوم کمی سست وارد زمین شدیم و به یکباره فهمیدیم ۸ بر ۲ عقب هستیم. حتی در امتیاز ۲۲ توانستیم به پیکان برسیم اما متاسفانه با بدشانسی ست را واگذار کردیم. در ست سوم نیز برتر از حریف بودیم و با اختلاف پیروز شدیم اما در ست چهارم پیکان که چیزی برای از دست دادن نداشت کمی ما را اذیت کرد ولی خوشبختانه با تجربه‌ای که بازیکنانم داشتند موفق شدیم به پیروزی برسیم.


سرمربی بانک سرمایه با ابراز امیدواری به کسب سومین عنوان قهرمانی پیاپی در لیگ گفت: امیدورام با قهرمانی جواب زحمات مسئولانی را که برای تیم زحمت می‌کشند بدهیم. کار ما هنوز تمام نشده و یک هفته زمان داریم تا خودمان را برای فینال آماده کنیم و اشتباهات‌مان را جبران کنیم. به نظرم بانک سرمایه لیاقت قهرمانی را دارد و امیدوارم با کمک خدا برای سومین بار قهرمان شویم. اگر بخواهم عملکرد فنی تیم را بسنجم به نظرم در بازی رفت بهتر از این بازی ظاهر شدیم. ما در لحظاتی از بازی نوسان داشتیم و باید در دیدار فینال دچار چنین مشکلاتی نشویم. آن های که بازی را دیدند لذت بردند و باید در انتها بگویم که دم بازیکنانم گرم.


مصطفی کارخانه در پایان با انتقاد از تنش‌هایی که میان بازیکنان در پایان بازی به وجود آمد گفت: اعتقاد دارم نباید در رشته والیبال شاهد چنین اتفاقاتی باشیم‌ نباید بازی که به این زیبایی انجام شده را با تنش‌ها به حاشیه ببریم. ورزش در ایران چون نتیجه‌گرا است همواره با هیجانات و تنش‌ها همراه است. حواشی که در آخر بازی پیش آمد به دلیل حساسیت دیدار بود و در همه رشته ها از جمله فوتبال نیز شاهد چنین اتفاقاتی هستیم.





کارخانه: بانک سرمایه لیاقت قهرمانی را دارد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر