۱۳۹۶ مهر ۱۰, دوشنبه

انعقاد قراردادهای جدید تولید برای صنایع استان مرکزی پیگیری می‌شود



تیم خبری پارس دان

انعقاد قراردادهای جدید تولید برای صنایع استان مرکزی پیگیری می‌شود



به گزارش خبرنگار مهر، محمود زمانی قمی روز دوشنبه در جریان بازدید از یکی از صنایع اراک به همراه نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، اظهار داشت: با تزریق مبالغی به عنوان تسهیلات به دو واحد صنعتی شهر اراک که در روزهای اخیر کارگران آنها خواستار مطالبات خود شده بودند، بخشی از مشکلات این واحدها حل شد که البته این اقدام کوتاه مدت بوده و مهمتر از همه رونق مجدد تولید در این واحدها است.


استاندار مرکزی بیان کرد: آنچه که برای بلند مدت باید مدنظر باشد، جان گرفتن تولید در این واحدهای صنعتی و رونق و گسترش تولید در آنها است و این مساله را پیگیر هستیم تا برای این واحدهای صنعتی قرارداد و سفارش کار و تولید فراهم شود.


زمانی قمی خاطرنشان ساخت: از مسئولان مرتبط با این حوزه در استان انتظار داریم دغدغه ها و چالش های واحدهای صنعتی استان را با جدیت پیگیری کنند.


وی ادامه داد: مقرر شده نمایندگانی از این شرکت ها در جلسه ای در استانداری به منظور تشریح ظرفیت تولید این صنایع گزارشات لازم را ارائه دهند تا بتوانیم پیگیری کنیم که زمینه برای قراردادهای تولید جدید در این شرکت ها فراهم شود.


استاندار مرکزی تصریح کرد: کارگران واحدهای صنعتی استان و اراک، دولت و مسئولان را همراه و در کنار خود بدانند و قول مساعد می دهیم که خواسته های آنها در مراجع مرتبط بیان شده و مورد پیگیری قرار گیرد و تا حل شدن تمام این مسائل از مجاری قانونی، با جدیت قدم برمی داریم.


زمانی قمی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد تا علاوه بر حل مشکلات واحدهای صنعتی و کسب رضایتمندی کارگران، زمینه گسترش تولید و افتخارآفرینی آنها در عرصه صنعت و اقتصاد کشور فراهم شود.




منبع : خبرگزاری مهر

تیم خبری پارس دان



انعقاد قراردادهای جدید تولید برای صنایع استان مرکزی پیگیری می‌شود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر