۱۳۹۶ مهر ۱۰, دوشنبه

تکمیل پروژه سینا در همدان ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد



تیم خبری پارس دان

تکمیل پروژه سینا در همدان ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد



به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی فر ظهر دوشنبه در کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان باتسلیت ایام سوگواری سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) افزود: اجرای پروژه تجاری اداری سینا با مشکلات نقدینگی مواجه بود.


وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این پروژه از ۳۲ درصد در سال ۹۳ به ۸۲ درصد در سال ۹۶ رسیده است، گفت: شهرداری باید نسبت به تکمیل و اجرای سریع تر آن اقدام کند.


رحیمی فر با بیان اینکه سازمان عمران شهرداری همدان برای ادامه عملیات اجرایی نیازمند منابع مالی است، اضافه کرد: مطالبات این سازمان از ستاد و مناطق چهارگانه شهرداری برای اجرای آسفالت حدود ۶ میلیارد تومان است که پرداخت این مبلغ می تواند کمکی برای سازمان در اجرای پروژه باشد.


وی اظهار داشت: هم اکنون تاسیسات برقی پروژه سینا در حال نصب است و تا کنون ۵ دستگاه آسانسور و ۸ دستگاه پله برقی خریداری و قرار داد آن منعقد شده که بزودی تحول داده می شود.


رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان تعداد واحدهای تجاری پروژه سینا را ۱۶۵ مورد اعلام کرد و یادآور شد: مساحت این واحدها ۴ هزار و ۱۳۸ متر مربع است وتا کنون ۷۸ واحدهای تجاری به فروش رفته است.


علی رحیمی فر ادامه داد: همچنین ۳۱ واحد اداری در این پروژه به متراژ هزار و ۹۵۰ متر مربع احداث شده است.


رحیمی فر با اعلام اینکه تا کنون ۲۰ میلیارد تومان برای پروژه بزرگ تجاری اداری سینا هزینه شده است، افزود: برای تامین منابع مالی این پروژه ۵ میلیارد تومان وام مصوب شده که تاکنون یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن اخذ شده و دریافت مابقی نیز در حال رایزنی است.


وی با اشاره به اینکه تکمیل و افتتاح پروژه بزرگ تجاری اداری سینا نیازمند ۱۰ میلیارد تومان اعتبار است، افزود: در صورت تامین منابع مالی این پروژه سال ۹۷ تحول داده خواهد شد.




منبع : خبرگزاری مهر

تیم خبری پارس دان



تکمیل پروژه سینا در همدان ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر