۱۳۹۶ مهر ۹, یکشنبه

اجر صبر و تحمل جانبازان با هیچ کاری قابل جبران نیست



تیم خبری پارس دان

اجر صبر و تحمل جانبازان با هیچ کاری قابل جبران نیست



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صدا و سیما در آخرین روزهای هفته دفاع مقدس در دیدار با جانبازان مستقر در آسایشگاه امام خمینی (ره) ضمن تجلیل از مقام ارزشمند جانبازان هشت سال دفاع مقدس و قدردانی از زحمات خالصانه کارکنان زحمتکش آسایشگاه، گفت: مردم و نظام ما همواره قدردان کسانی هستند که برای آسایش و آرامش کشور از جان خود گذشتند و سختی های ایثارگری و جانبازی را به جان خریدند.


وی افزود: معتقد هستم که هیچ کسی و هیچ کاری نمی تواند ذره ای از سختی هایی را که شما تحمل می کنید جبران کند و اساسا ظرفیت جبران آن در این دنیا وجود ندارد، چرا که شما با خداوند معامله کردید و اجر و پاداش تان نیز در درگاه خداوند محفوظ است.


رییس رسانه ملی با تاکید بر ضرورت پاسداشت رشادت‌های جانبازان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: نسل امروز بیش از هر زمانی نیازمند شناخت عمیق این رشادت ها و از خود گذشتگی هاست و صدا و سیما تولید برنامه‌های متنوع در خصوص زندگی جانبازان را از اولویت‌های خود می داند.


عسکری با اشاره به اینکه جانبازان و ایثارگران از سرمایه های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار کرد: باید زمینه ای ایجاد شود تا از تجربیات جانبازان در بخش‌های مختلف استفاده شود و رسانه ملی آمادگی دارد تا ضمن معرفی جانبازان متخصص و کارآفرین، زمینه انتقال تجربیات آنان را فراهم سازد.


در این دیدار تنی چند از جانبازان آسایشگاه امام خمینی (ره)، در  فضایی صمیمی، نکاتی را در خصوص مسایل جانبازان و ضرورت توجه رسانه به این مسایل مطرح کردند.




منبع : خبرگزاری مهر

تیم خبری پارس دان



اجر صبر و تحمل جانبازان با هیچ کاری قابل جبران نیست

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر