۱۳۹۶ اسفند ۱۱, جمعه

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۴)



تیم دانش و فناوری پارس دان

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۴)



 



 

بازی Ice Age World؛ ساخت و ساز در عصر یخبندان!


هنگامی که مجموعه های سینمایی از محبوبیت خوبی برخوردار می شوند ساخت موارد جانبی از روی ان ها شروع می شود و کارتون های داستانی و مجموعه های دیگری مانند بازی های مختلف از روی آن ها ساخته می شود.


بازی Ice Age World یک بازی جذاب است که توسط استودیو Social Quantum Ltd ساخته و منتشر شده است. اگر طرفداران انیمیشن های سینمایی روز دنیا باشید حتما نام سری چندگانه ی عصر یخبندان را شنیده اید و با شخصیت های محبوب این سری آشنایی دارید. این بازی جذاب این شخصیت های دوست داشتنی را به گوشی شما اورده و شما را به یک بازی جذاب به همراه ان ها دعوت می کند. شما باید در دنیای عصر یخبندان به مزرعه داری و پرورش گیاهان مختلف بپردازید و و مزرعه ی یخی خود را برای تولید بیشتر و بهتر گسترش داده و تمامی حیوانات اطراف خود را به کار بگیرید و بازی را ادامه دهید.


 


همان طور که گفته شد بازی Ice Age World ساخته شده از روی سری جذاب عصر یخبندان می باشد و شخصیت های محبوب این سری را در یک بازی جذاب به گوشی شما می اورد. مغازه ها و فروشگاه های مختلف در بازی وجود دارند که هر کدام می توانند نیاز های شما را رفع نمایند. می توانید راز های داخل شهاب سنگ را کشف کرده و مراحل بازی را یکی پس از دیگری طی کنید. برای ادامه ی مسیر و زنده ماندن در عصر یخ بندان نیز باید به دنبال دستور العمل های عذایی جدید بگردید و با یافتن آن ها اینده ی خود را تضمین کنید.


برای سرعت بخشیدن به کار خود نیز می توانید از دیگر حیوانات برای کار در مزرعه دعوت به عمل اورده و سرعت پرورش گیاهان یخی خود را افزایش دهید. یا انجام بازی و جلو رفتن در ان می توانید مکان های جدید و متنوعی مانند استخر اب گرم و دیگر مکان های این چنینی را کشف کرده و از ان ها استفاده نمایید.




 


معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۲)

 



معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۲) 
برخی از ویژگی های بازی Ice Age World:

 


گذر به دنیای عصر یخ بندان
وجود شخصیت های محبوب مجموعه در بازی
وجود مغازه ها و مکان های مختلف در بازی
کشف راز های داخل شهاب سنگ
یافتن دستور العمل های مختلف غذایی
استخدام دیگر موجودات برای گسترش مزرعه
کشف مکان های جدید و متنوع
و ویژگی های دیگر



 






معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۴)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر