۱۳۹۴ آذر ۲۴, سه‌شنبه

فلور نظری با رنگ موی قرمز !! + عکس

چهره متفاوت فلور نظری با رنگ موی قرمز!! عکس



فلور نظری بازیگر ۴۶ ساله کشورمان موهایش را به رنگ قرمز دراورده و عکس جدیدی از خودش منتشر کرده است.



عکس جدید فلور نظری


فلور نظری، بازیگر ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون است.


فلور نظری علاوه بر داشتن مدرک کارشناسی مدیریت و مدرک بازیگری از دانشگاه سوره، دوره‌های آموزش بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور گذرانده است. وی متاهل و دارای یک فرزند پسر به نام شروین می‌باشد.


فلور نظری که در کشور آلمان زندگی می کند عکسی از ظاهر جدید خود به همراه یک متن جالب منتشر کرده و به نظر می رسد خودش را برای قضاوت های مختلف آماده کرده است.


****


ﻓﺮﻫﻨﮓ ﯾﻌﻨﯽ ﺑﭙﺬﯾﺮﯾﻢ ﮐﻪ ﻗﯿﺎﻓﻪ ﻭ ﻇﺎﻫﺮ ﻫﺮ ﮐسی ﺩﻭ ﺑﺨﺶ دﺍﺭﺩ:
ﺑﺨﺶ ﺍﻭﻝ، ﭼﯿﺰﻫﺎﯾﯽ که ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺧﻮﺩﺵ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﺑﻄﻮﺭ ﻃﺒﯿﻌﯽ ﺑﻪ ﺍﻭ ﺩﺍﺩﻩ ﺷﺪه اﻧﺪ ﻭ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﺷﻮﻧﺪ.
ﺑﺨﺶ ﺩﻭﻡ، ﭼﯿﺰﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺧﻮﺩﺵ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺭﺑﻄﯽ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ!


امروز توی خیابون یه بانوی المانی که بچه اش توی کالسکه بود و داشت توی مرکز خرید می رفت اومد جلو سلام داد و بعد گفت می خوام یه چیزی بگم خیلی جا خوردم فکرم هزار راه رفت اینجا کسی با کسی حرفی نداره با تردید و کنجکاوی گفتم بله خواهش می کنم بفرمایین۳


بعد گفت شما خیلی زیبایید و شیک ، دیدمتون خیلی خوشم اومد گفتم بهتون بگم همین …


من موندم اخه توی سرزمین من جدیدا اصلا زیاد از هم تعریف نمی کنند و عموما نه همه البته بفکر دشنام دادن و تحقیر کردن و توهینن و انگار اگه به بقیه توهین کنن خودشون بزرگ می شن … خلاصه من تشکر کردم ازش و از این حس خوبی و محبت دلم باز شد


یه چیزایی هست نکته های ریزه ولی پر اهمیته هیچکس دلش نمی خواد مورد بی احترامی و توهین قرار بگیره هیچکس … حالا تعریف جای خود ..من از اینکه اون خانم خیلی ساده و صمیمی حسش رو در موردم بهم گفت و خواست من از نظر ِمثبتش حتی لحظه ای لبخند روی لبهام بشینه خوشحال شدم …


محبت بی دریغ و بی منظور به همنوع وجه تمایز ما انسانها با دیگر موجودات زنده است مهربانی رو یاد بگیریم در هر مقیاس و به هر اندازه …


عکس جدید فلور نظری


عکس جدید فلور نظری


منبع: صفحه شخصی فلور نظری


گردآورری در پورتال خبری و سرگرمی پارس داون 



فلور نظری با رنگ موی قرمز !! + عکس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر