۱۳۹۴ دی ۱۰, پنجشنبه

آیا طلسم استقلال در آزادی شکسته می شود ؟

آیا طلسم استقلال در آزادی شکسته می شود ؟


باشگاه خبرنگاران جوان: ۲ تیم پرسپولیس تهران و استقلال خوزستان در حالی امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند که پیش از این ۲ بار در این ورزشگاه ب ا یکدیگر رو در رو شدند و حاصل ان نیز یک تساوی و یک پیروزی برای سرخ پوشان پایتخت بوده است.

حال باید دید آیا آبی‌های خوزستان با هدایت عبداله ویسی می‌توانند طلسم ۲ سال و نیمه نبردن مقابل پرسپولیس را بشکند یا پرسپولیس با هدایت برانکو می‌تواند برای دومین بار پیاپی مقابل شاگردان ویسی پیروز از زمین مسابقه خارج شدند.



گردآورری در پورتال خبری و سرگرمی پارس داون 



آیا طلسم استقلال در آزادی شکسته می شود ؟

برای حفظ جانتان هم که شده به ونزوئلا سفر نکنید !

برای حفظ جانتان هم که شده به ونزوئلا سفر نکنید !


Map of venezuela



بر اساس آخرین گزارش سازمان ‘دیده بان خشونت در ونزوئلا’ این کشور می تواند با ۲۸ هزار قتل در سال ۲۰۱۵ به خشن ترین کشور جهان در شمار قتل تبدیل شود .


مرگبارترین کشورهای جهان کدامند؟



 به گزارش ایرنا و به نقل از خبر  روزنامه آ ب ث، دیدبان در گزارش خود با عنوان ‘رصد خشونت در ونزوئلا’ اعلام کرد که امسال حدود ۲۷ هزار و ۸۷۵ فقره قتل در این کشور اتفاق افتاده است که میزان قتل را به ۹۰ نفر در ازای هر ۱۰۰ هزار تن رسانده است. سازمان دیده بان خشونت در ونزوئلا افزود: در سال ۲۰۱۳ ، میزان قتل ۷۹ نفر در ازای هر ۱۰۰ هزار نفر و در سال ۲۰۱۴ ، ۸۲ در ازای هر ۱۰۰ هزار نفر بوده است. این گزارش به همت محققان ۷ دانشگاه ملی ، دولتی و خصوصی ونزوئلا که اعضای این دیده بان را تشکیل می دهند، تهیه شده است. 

این سازمان اعلام کرد، کشتارها در ونزوئلا امسال از میزان قتل در هندوراس (که در سال جاری میزان قتل ها به میزان قابل توجهی کاهش یافت)، نیز بالاتر رفته است و این کشور هم اکنون رقیب کشور السالوادور به عنوان مرگبارترین کشور جهان است.

هنوز آمار دقیقی از میزان قتل تا پایان سال ۲۰۱۵ در السالوادور برای مقایسه ونزوئلا و السالوادور در دسترس نیست اما میزان قتل ها طی سال های گذشته و در پی از هم پاشیدن آتش بس میان بزرگترین باندهای قاچاق این دو کشور آمریکای مرکزی به سرعت بالا رفته است. این سازمان دیده بان خشونت افزود: به غیر از ونزوئلا و السالوادور ، روند خشونت ها در همه منطقه با تثبیت و یا کاهش شمار قتل ها روبرو بوده است.


گزارش حاکی از آن است که بر اساس مطالعات ، محاسبه می شود که تا پایان سال ۲۰۱۵ که روز پنجشنبه خاتمه می یابد درمجموع در آمریکای لاتین و کاراییب ۱۴۵ هزار قتل صورت خواهد گرفت که ونزوئلا در ۱۹ درصد آن سهم خواهد داشت. به عبارتی دیگر از هر ۵ قتل در منطقه ، یک فقره آن در ونزوئلا صورت می گیرد.


این سازمان غیردولتی و مردم نهاد اعلام کرده است که افزایش قتل در ونزوئلا در سال ۲۰۱۵ ، به همراه انحطاط کلی شرایط زندگی ونزوئلایی ها ، فقر ، کمبود ، تورم ، انحطاط شرایط شغلی کارگران و کارمندان ، کاهش دسترسی و تنوع مواد غذایی و دارو ، ضعف رو به رشد خدمات بهداشتی و آموزشی، افزایش ترس و از دست دادن فضای عمومی بود.


این گزارش از سوی دیگر، دلیل افزایش خشونت ها را نقض و سوء استفاده حاکمیت دولتی ، فقدان حفاظت از مردم و مجازات مجرمان و سوء عملکردها در افزایش نظارت ها و مقررات اعلام شده اعلام کرد.


سازمان دیده بان خشونت ونزوئلا تصریح کرد : افزایش خشونت ها همچنین به علت نقض حاکمیت قانونی است که به افزایش فعالیت های جنایی و درگیری ها میان گروه های جنایی دامن می زند؛ گروه هایی که بر سر کنترل مسیرهای قاچاق پرسود و سایر فعالیت های غیر قانونی که به علت بحران اقتصادی در این کشور رونق گرفته رقابت می کنند. این سازمان همچنین اعلام کرده است، افزایش نظارت که عمدتا سرکوبگرانه است و در پاسخ به افزایش جرایم صورت می گیرد نیز یک عامل محرک است.



منبع: خبرگزاری ایرنا


گردآورری در پورتال خبری و سرگرمی پارس داون 



برای حفظ جانتان هم که شده به ونزوئلا سفر نکنید !

۱۳۹۴ دی ۷, دوشنبه

جوهرچی : سریال کیمیا خوب مشتری جذب کرده

حسن جوهرچی که حضور کوتاهی در مجموعه‌ی «کیمیا» داشته، درباره‌ی این مجموعه معتقد است: اهمیت ندارد که این مجموعه اولین سریال ۱۰۰ قسمتی تلویزیون باشد، این اهمیت دارد که «کیمیا» کاری است که جدی ساخته شده و عوامل بسیار زیادی در آن کار کرده‌اند.



خبرگزاری ایسنا: حسن جوهرچی که حضور کوتاهی در مجموعه‌ی «کیمیا» داشته، درباره‌ی این مجموعه معتقد است: اهمیت ندارد که این مجموعه اولین سریال ۱۰۰ قسمتی تلویزیون باشد، این اهمیت دارد که «کیمیا» کاری است که جدی ساخته شده و عوامل بسیار زیادی در آن کار کرده‌اند.

جوهرچی درباره‌ی حضورش در مجموعه‌ی «کیمیا» نیز گفت: حدود دو قسمت در مجموعه «کیمیا» ایفای نقش کرده‌ام که مربوط به جنگ و حمله به خرمشهر است. نقش پسری را بازی می‌کنم که بعد از سال‌ها از آمریکا به ایران می‌آید و در فضای جنگ و جبهه و شهر خرمشهر قرار می‌گیرد و در پایان قصه خود در سریال «کیمیا» پدرش را کاملاً ناباورانه پیدا می‌کند. شخصیتی که در این دو قسمت ورود و خروج می‌کند، در تقابل با شخصیت شهید محمد جهان آرا با بازی حامد بهداد قرار می‌گیرد.


حسن جوهرچی: «کیمیا» مشتری جذب کرده

این بازیگر سپس درباره‌ی بازخورد مجموعه «کیمیا» در بین مخاطبان یادآور شد: «کیمیا» مشتری خودش را جذب کرده و توانسته با مردم ارتباط برقرار کند. بد هم نیست و قصه خوبی هم دارد. به ویژه اینکه مقاطعی از تاریخ ما را به تصویر می‌کشد. خیلی از بازیگران از خود بازی‌های درخشانی نشان داده‌اند و امیدوارم این کار جایگاه خوبی را پیدا کند، همان‌طور که پیدا کرده است.

وی سپس با ابراز امیدواری نسبت به اینکه کارهایی از جنس «کیمیا» در تلویزیون بیشتر شود، یادآور شد: امیدوارم کارهایی از جنس «کیمیا» که به تاریخ معاصر ایران می‌پردازد، بیشتر در تلویزیون ساخته شوند.


جوهرچی با اشاره به قصه خوب مجموعه «کیمیا»، از کارگردانی این مجموعه که برعهده جواد افشار بوده است، تمجید کرد و یادآور شد: برای اولین‌ بار سریال «جا بربن حیان» را به کارگردانی جواد افشار تجربه کردم و بعد از آن تله‌فیلم‌ها و سریال‌های متعددی را در کنارشان حضور داشتم. جدای از علاقه‌ام و دوستی که به جواد افشار دارم، کار با جواد افشار بسیار لذت‌بخش است.


این بازیگر در پایان از «شهرزاد» حسن فتحی به عنوان مجموعه‌ی موفق شبکه نمایش خانگی یاد کرد و گفت: حسن فتحی یکی از بهترین کارگردانان تلویزیون است که این بار هم در شبکه نمایش خانگی با «شهرزاد» موفق عمل کرده است.




ایسنا


گردآورری در پورتال خبری و سرگرمی پارس داون 



جوهرچی : سریال کیمیا خوب مشتری جذب کرده

۱۳۹۴ دی ۶, یکشنبه

کری خوانی ورزشی بازیگران سریال کیمیا + عکس

 




 

کری خوانی ورزشی بازیگران سریال کیمیا 


کُری خوانی بازیگران «کیمیا»


 کُری خوانی فوتبالی بازیگران کیمیا


مشرق




تهیه شده در پورتال اینترنتی پارس داون این مطلب را با دوستانتان در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید ..


کری خوانی ورزشی بازیگران سریال کیمیا + عکس

۱۳۹۴ آذر ۲۴, سه‌شنبه

فلور نظری با رنگ موی قرمز !! + عکس

چهره متفاوت فلور نظری با رنگ موی قرمز!! عکس



فلور نظری بازیگر ۴۶ ساله کشورمان موهایش را به رنگ قرمز دراورده و عکس جدیدی از خودش منتشر کرده است.



عکس جدید فلور نظری


فلور نظری، بازیگر ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون است.


فلور نظری علاوه بر داشتن مدرک کارشناسی مدیریت و مدرک بازیگری از دانشگاه سوره، دوره‌های آموزش بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور گذرانده است. وی متاهل و دارای یک فرزند پسر به نام شروین می‌باشد.


فلور نظری که در کشور آلمان زندگی می کند عکسی از ظاهر جدید خود به همراه یک متن جالب منتشر کرده و به نظر می رسد خودش را برای قضاوت های مختلف آماده کرده است.


****


ﻓﺮﻫﻨﮓ ﯾﻌﻨﯽ ﺑﭙﺬﯾﺮﯾﻢ ﮐﻪ ﻗﯿﺎﻓﻪ ﻭ ﻇﺎﻫﺮ ﻫﺮ ﮐسی ﺩﻭ ﺑﺨﺶ دﺍﺭﺩ:
ﺑﺨﺶ ﺍﻭﻝ، ﭼﯿﺰﻫﺎﯾﯽ که ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺧﻮﺩﺵ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﺑﻄﻮﺭ ﻃﺒﯿﻌﯽ ﺑﻪ ﺍﻭ ﺩﺍﺩﻩ ﺷﺪه اﻧﺪ ﻭ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﺷﻮﻧﺪ.
ﺑﺨﺶ ﺩﻭﻡ، ﭼﯿﺰﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺧﻮﺩﺵ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺭﺑﻄﯽ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ!


امروز توی خیابون یه بانوی المانی که بچه اش توی کالسکه بود و داشت توی مرکز خرید می رفت اومد جلو سلام داد و بعد گفت می خوام یه چیزی بگم خیلی جا خوردم فکرم هزار راه رفت اینجا کسی با کسی حرفی نداره با تردید و کنجکاوی گفتم بله خواهش می کنم بفرمایین۳


بعد گفت شما خیلی زیبایید و شیک ، دیدمتون خیلی خوشم اومد گفتم بهتون بگم همین …


من موندم اخه توی سرزمین من جدیدا اصلا زیاد از هم تعریف نمی کنند و عموما نه همه البته بفکر دشنام دادن و تحقیر کردن و توهینن و انگار اگه به بقیه توهین کنن خودشون بزرگ می شن … خلاصه من تشکر کردم ازش و از این حس خوبی و محبت دلم باز شد


یه چیزایی هست نکته های ریزه ولی پر اهمیته هیچکس دلش نمی خواد مورد بی احترامی و توهین قرار بگیره هیچکس … حالا تعریف جای خود ..من از اینکه اون خانم خیلی ساده و صمیمی حسش رو در موردم بهم گفت و خواست من از نظر ِمثبتش حتی لحظه ای لبخند روی لبهام بشینه خوشحال شدم …


محبت بی دریغ و بی منظور به همنوع وجه تمایز ما انسانها با دیگر موجودات زنده است مهربانی رو یاد بگیریم در هر مقیاس و به هر اندازه …


عکس جدید فلور نظری


عکس جدید فلور نظری


منبع: صفحه شخصی فلور نظری


گردآورری در پورتال خبری و سرگرمی پارس داون 



فلور نظری با رنگ موی قرمز !! + عکس

۱۳۹۴ آذر ۱۹, پنجشنبه

مسما بادمجان و انار غذایی عالی برای شب چله !!

مسما بادمجان و انار 




شب یلدا یا همان شب چله یکی از بهترین شب ها برای ایرانیان است که دور هم جمع می شوند. این بار برای شب یلدای تان مسما بادمجان و انار درست کنید.



مسما انار و بادمجان برای شب یلدا


مواد لازم برای مسما انار و بادمجان شب یلدا :


گوشت مرغ :۴۰۰ گرم
 دانه انار : ۱ پیمانه
 آب انار : ۲ پیمانه
 پیاز متوسط : ۱ عدد
 روغن : ۲ قاشق سوپخوری
بادمجان قلمی :۳ عدد


روش تهیه مسما بادمجان و انار برای شب یلدا :


پیاز را پوست کنده و ریز خرد کنید؛ بعد در تابه ای مقداری رروغن بریزید و روی حرارت بگذارید وقتی روغن داغ شد پیاز را سرخ کنید و پس از برشته شدن آن را از روغن دراورده به کناری بگذارید.
مرغ را در روغن داغ در تابه گذاشته و سرخ کنید. بهتر است هنگام سرخ کردن درتابه را بگذارید تا مرغ بهتر سرخ شود. می توانید کمی نمک و فلفل هم به مرغ اضافه کنید تا طعم دار شود.
پس از سرخ شدن مرغ دانه های انار را هم به تابه اضافه کنید و پس از کمی تفت دادن پیاز سرخ شده را هم افزوده و خوب مخلوط کنید.
حالا نوبت اضافه کردن ادویه نمک و فلفل سیاه است پس از کمی تفت دادن مواد داخل تابه، می توانید آب انار را اضافه کرده و در ظرف را بگذارید تا با حرارت کم آرام آرام بپزد و جا بیفتد.
بادمجان ها را پوست کنده ،نمک زده و کناری بگذارید.
بعد از حدود ۲۰ دقیقه آنها را با دستمال خشک کنید و در تابه ای با مقداری روغن سرخ کنید.
۲۰ دقیقه مانده به آخر پخت ،بادمجانهای سرخ شده را به خورش اضافه کنید و اجازه دهید تا خورش جا بیفتد.


نکته ۱ :  اگر آب انار در دسترس نبود می توانبد ۲ قاشق سوپخوری رب انار غلیط اضافه کنید.


نکته ۲ : ادویه خورشی شامل زیره سیاه زنجبیل جوز هندی فلفل قرمز زردچوبه و فلفل سیاه است همینطور اگر دانه های انار ترش بود میتوانید کمی شکر به آن اضافه کنید.


منبع : funpatogh.com


گردآورری در پورتال خبری و سرگرمی پارس داون 



مسما بادمجان و انار غذایی عالی برای شب چله !!

۱۳۹۴ آذر ۱۷, سه‌شنبه

بارسلونا بدون ستاره هایش راهی آلمان شد!

بارسلونا بدون ستاره هایش راهی آلمان شد!



لوئیس انریکه تصمیم گرفته برای دیدار چهارشنبه شب مقابل بایرلورکوزن در لیگ قهرمانان اروپا به دو ستاره تیم خود استراحت بدهد.

بارسلونا چهارشنبه شب در ورزشگاه بای آره‌نا میهمان بایرلورکوزن آلمان است. لوئیس انریکه سرمربی بلوگرانا تصمیم گرفته است در این بازی به جرارد پیکه و آندرس اینیستا دو ستاره تیم خود در خطوط دفاع و حمله استراحت بدهد و این دو بازیکن بارسا را در سفر به آلمان همراهی نخواهند کرد.


دلیل این موضوع دیدار حساس شنبه شب بارسا مقابل دپورتیوو لاکرونیا و پس از آن حضور این تیم در جام باشگاه‌های جهان است.


کاتالان‌ها در شب پنجم لیگ قهرمانان با نتیجه ۶ بر یک رم را در نیوکمپ درهم کوبیدند و حضور خود در مرحله حذفی چمپیونزلیگ را به عنوان صدرنشین قطعی کرده‌اند.


 


از طرفی شاگردان اشمیت در تیم لورکوزن برای صعود جدالی حساس با رم ایتالیا دارند.


خبرگزاری فارس



گردآورری در پورتال خبری و سرگرمی پارس داون 



بارسلونا بدون ستاره هایش راهی آلمان شد!

۱۳۹۴ آذر ۱۶, دوشنبه

شلوار جین تان را به سبک شکیرا ست کنید !

شلوار جین تان را به سبک shakira ست کنید!



شلوار جین یکی از انواع لباس هایی است که کاربردهای بسیاری در انواع پوشش دارد. این بار شلوار جین تان را به سبک Shakira ست کنید.



ست کردن شلوار جین، این بار به سبک Shakira


شکیرا در ۲ فوریهٔ ۱۹۷۷ در کلمبیا به دنیا آمد. او تنها فرزند پدر و مادرش می باشد. پدربزرگ و مادر بزرگ پدری او از لبنان به نیویورک مهاجرت کرده بودند، جایی که پدر شکیرا در آن به دنیا آمد. مادر او هم تبار اسپانیایی و ایتالیایی دارد.


او اجرا را در مدرسه آغاز کرد و توانایی‌های خود را در سبک‌های راک اند رول، لاتین و عربی همراه با رقص عربی معروف خود، نشان داد. زبان مادری او اسپانیایی است و همچنین او مسلط به زبان‌های انگلیسی،عربی،پرتغالی، ایتالیایی،فرانسه و کاتالانی است.


ست کردن شلوار جین با کت مشکی و بلوز سفید به سبک شکیرا Shakira


ست کردن شلوار جین با کت مشکی و بلوز سفید به سبک شکیرا Shakira


ست کردن شلوار جین با کت چرم زرشکی به سبک شکیرا Shakira


ست کردن شلوار جین با کت چرم زرشکی به سبک شکیرا Shakira


ست کردن شلوار جین با بلوز سفید به سبک شکیرا Shakira


ست کردن شلوار جین با بلوز سفید به سبک شکیرا Shakira


ست کردن شلوار جین با بلوز راه راه سفید و مشکی به سبک شکیرا Shakira


ست کردن شلوار جین با بلوز راه راه سفید و مشکی به سبک شکیرا Shakira


ست کردن شلوار جین مشکی به سبک شکیرا Shakira


ست کردن شلوار جین مشکی به سبک شکیرا Shakira


ست کردن شلوار جین مشکی با بلوز قرمز به سبک شکیرا Shakira


ست کردن شلوار جین مشکی با بلوز قرمز به سبک شکیرا Shakira


ست کردن شلوار جین آبی روشن به سبک شکیرا Shakira


ست کردن شلوار جین آبی روشن به سبک شکیرا Shakira


ست کردن شلوار جین آبی روشن با کت چرم مشکی به سبک شکیرا Shakira


ست کردن شلوار جین آبی روشن با کت چرم مشکی به سبک شکیرا Shakira


ست کردن شلوار جین آبی روشن با تیپ اسپرت به سبک شکیرا Shakira


ست کردن شلوار جین آبی روشن با تیپ اسپرت به سبک شکیرا Shakira


ست کردن شلوار جین آبی روشن با کت مشکی به سبک شکیرا Shakira


ست کردن شلوار جین آبی روشن با کت مشکی به سبک شکیرا Shakira


منبع: سیمرغ


گردآورری در پورتال خبری و سرگرمی پارس داون 



شلوار جین تان را به سبک شکیرا ست کنید !

۱۳۹۴ آذر ۱۲, پنجشنبه

جدیدترین عکس های ساپورت پوشان ایرانی + نظرات کارشناسان پزشکی

عکس های دختران بد حجاب و دختران ساپورت‌ پوش تهرانی


هر چه جذب تر بهتر؛ این چیزی است که در سال های اخیر به عنوان مد رایج شناخته می شود. چند سالی است پوشیدن شلوارهای چسبان به مد رایج تبدیل شده و پای ساپورت ها هم به میان آمده است؛ ساپورت هایی که به دلیل ضخامت شان پاها را نمایش نمی دادند و به همین دلیل از مهمانی های زنانه به خیابان ها وارد شوند.


اینکه صاحبنظران حوزه مد از ساپورت ها چه می گویند و نمایندگان مجلس چه نظری در مورد این پوشش دارند، موضوع مطلب ما نیست. در این مطلب نظر کارشناسان پوست، زنان و گوارش را در مورد مشکلاتی که ساپورت پوشی با خود به همراه می آورد، پرسیدیم.


اگر شما هم طرفدار این نیمچه شلوارهای چسبان هستید، بد نیست در ادامه این مطلب با مشکلاتی که ممکن است گریبان تان را بگیرد، آشنا شوید.
عکس های دختران بد حجاب و دختران ساپورت‌ پوش تهرانی


به پوست تان خون نمی رسد


لباس های تنگ خونرسانی به پوست را کاهش می دهند و بیشتر از آنچه تصور می کنید به بافت های زیرین بدن تان آسیب می رسانند. وقتی شلوار تنگ یا ساپورت می پوشید، این بافت های زیرین در بدن تان دچار آسیب های جدی می شوند اما نشانه این آسیب دیدگی ها خیلی زود آشکار نمی شود. شاید همین تاخیر در بروز نشانه ها باعث شود مدت بیشتری از این لباس ها استفاده کنید و فرصت درمان به موقع مشکلات ایجاد شده را از شما بگیرد.


 


اعصاب تان آسیب می بیند


اعصاب در تمام قسمت های بدن شما حضور دارد و کوچکترین اشتباهات شما می تواند به آنها آسیبی جدی وارد کند. اعصاب پوست قسمت های زیرین بدن بر اثر پوشیدن شلوار تنگ و ساپورت آسیب می بیند اما چون علامت آسیب دیدگی مخفی است، شما متوجه این آسیب دیدگی نخواهید شد.


کسانی که مدام از ساپورت و شلوارهای تنگ استفاده می کنند، بعد از مدت نسبتا طولانی بعضی نواحی پوست شان گز گز کرده و به مرور وسعت و شدت این نشانه ها گسترش پیدا می کند. یک نوع عارضه عصبی به نام meralgia paresthetica وجود دارد که زخم یا ضایعه پوستی ایجاد نمی کند اما قسمت ران پا را دچار درد می کند و عجیب نیست اگر ساپورت پوش ها بعد از چند سال مجبور به تحمل این درد شوند.


نابارور می شوید


تنها خانم ها نیستند که مشتری شلوارهای تنگ و فاق کوتاه و ساپورت هستند. سال هاست برخی آقایان هم به جمع طرفداران شلوارهای تنگ و فاق کوتاه اضافه شده اند. یکی از آسیب های جدی ناشی از پوشیدن شلوارهای تنگ برای مردان، ناباروری است.


علت این است که اسپرم در بیضه تولید می شود و حرارت مناسب برای تولید اسپرم ۳۳ درجه سانتیگراد است اما آقایانی که این پوشش را انتخاب می کنند، این اندام را در تماس با پوست بدن قرارت می دهند و این اتفاق به بالا رفتن حرارت آنها می انجامد. تداوم چنین حالتی بدن را دچار اختلال تولید اسپرم می کند یا اسپرم های ناهنجار تولید می شوند که توانایی بارور کردن ندارند.


بد بو می شوید


بد بویی یکی از عوارض شایع ساپورت پوشی است. کسانی که ساپورت و شلوار تنگ می پوشند، معمولا متوجه بوی بد عرق در اندام تناسلی و پاهایشان می شوند. ساپورت ها تنگ هستند و باعث گرم شدن سطح پوست می شوند. باکتری هایی که روی سطح پوست زندگی می کنند، بر اثر گرما تجزیه می شوند و مواد بودار می سازند.


هر چه زمان پوشیدن ساپورت یا شلوار تنگ بیشتر باتشد، پوست گرم تر می شود و بیشتر عرق می کند، در نتیجهباکتری های بیشتری تجزیه می شوند و بوی بد بیشتری هم ایجاد می شود. شاید در اوایل برطرف کردن این بدبویی با شستشو و شوینده های خوشبو آسان باشد اما در طولانی مدت از بین بردن این بوی بد کار سختی می شود که با شستشو هم قابل برطرف شدن نیست.


لکه دار می شوید


meralgia paresthetica یک بیماری قارچی است که در محیط گرم و مرطوب به وجود می آید. جوان ها بیشتر مستعد ابتلا به این بیماری هستند. پوشیدن ساپورت یا شلوار تنگ، ابعث گرما و تعریق بیشتر می شود و در نتیجه پایین تنه را به محیط مطلوب meralgia paresthetica تبدیل می کند. لکه های بزرگ یا کوچک قهوه ای از نشانه های این بیماری هستند که بر پوست های روشن و لطیف آشکارتر دیده می شوند.


ویژگی لکه های meralgia paresthetica این است که گاهی حتی پس از درمان هم مدتی روی پوست باقی می مانند. شاید ساپورت پوشش ارزانقیمت و در برخی مواقع زیبایی باشد اما نباید فراموش کرد که این لباس های تنگ که انواع نخی و خنک شان کمتر پیدا می شود، می توانند چنین مشکلاتی را هم ایجاد و هزینه و انرژی زیادی را برای درمان طلب کنند.


کهیر می زنید


پوشیدن ساپورت و شلوار تنگ باعث بروز کهیر فشاری تاخیری می شود. به این ترتیب که چهار تا شش ساعت بعد از پوشیدن آنها لکه های کهیر نمایان می شوند و معمولا با تورم، خارش و سوزش و درد همراه هستند. برای از بین رفتن آثار کهیر فشاری، هشت تا ۷۲ ساعت زمان لازم است. کهیر فشری گاهی سردرد، حالت ضعف و خستگی هم ایجاد می کند.


شاید باورکردنش سخت باشد که تنها یک پوشش می تواندتا این اندازه به سلامت افرادآسیب بزند اما واقعیت این است که تحت فشار قرار دادن پوست، اعصاب و اندام ها، مشکلاتی جدی و ماندگار را برای شما به همراه می آورد. دچار اگزمای تماسی می شوید. پوشیدن شلوارها و ساپورت های پلاستیکی، تنگ و ضخیم، راه را بر جریان هوا می بندد و به پوست اجازه نفس کشیدن نمی دهد.


همچنین مواد پلاستیکی به کار رفته در ساپورت نوعی حساسیت پوستی به اسم اگزمای تماسی را به وجود می آورد. مواد حساسیت زا در تماس طولانی و مستقیم با پوست قرار دارند و به درون آن نفوذ می کنند و در نتیجه پایین تنه دچار قرمزی و خارش و پوسته پوسته شدن می شود.


شاید ساپورت پوش ها از دلیل دچار شدن به این مشکل بی خبر باشند و با کرم ها و لوسیون های مختلف برای برطرف شدن این مشکلات تلاش کنند اما با وجود دیدن اثرهای موقتی، تا زمانی که فرد پوشش مناسبی را انتخاب نکند، نمی تواند انتظار برطرف شدن کامل این عوارض را داشته باشد.


پوشیدن ساپورت بهداشتی نیست


پوشیدن شلوار تنگ یا ساپورت در واقع با بهداشت فردی مغایرت دارد و باعث ابتلا به عفونت و بیماری های دستگاه تناسلی زنان می شود. یکی از این مشکلات عفونت کاندیدیاز است. اندام تناسلی زنی که ساپورت پوشیده به دلیل گرما و تعریق، مرطوب می شود و ساعت ها به همان شکل باقی می ماند.


اگر بدن شما هم مستعد ابتلا به این عفونت هاست و بعد از یک دوره درمان باز هم مشکلات قبلی سراغ تان می آید، بهتر است به جای ساپورت یا شلوار تنگ، لباس هایی بپوشید که از الیاف طبیعی مثل نخ و پنبه تهیه شده باشند و مانع عبور جریان هوا نباشند.


اگر به چنین لباس هایی دسترسی ندارید، لااقل پوشش های گشادتر و نازکتری را انتخاب کنید که اجازه تعریق بیش از اندازه و رشد باکتری ها را به آنها نمی دهند.


معده شما در خطر است


پوشیدن ساپورت به تنهایی نمی تواند برای اندام های داخلی و دستگاه گوارش مشکلی ایجاد کند، مثلا در عمل هضم موثر نیست ولی افرادی که از قبل به ریفلاکس معده دچار هستند، نباید شلوار تنگ بپوشند چون باعث می شود محتویات معده به مری بریزد و بیماری شان را تشدید می کند.


برای اینکه بدانید ریفلاکس معده دارید یا خیر، کافی است ببینید آیا به اصطلاح ترش می کنید یا نه. اگر اینطور بود، برای معالجه هم به پزشک مراجعه کنید و هم لباس تنگ نپوشید.


برخی تحقیق ها هم ثابت کرده اند که کمر تنگ شلوار، در طولانی مدت خطر ابتلا به سرطان معده را بیشتر می کند و عجیب نیست اگر ساپورت پوشانی که از این لباس تنگ استفاده می کنند، بیشتر در معرض چنین خطری قرار بگیرند.



عکس های دختران بد حجاب تهرانی



داف ساپورت پوش فیس بوک, ساپورت پوشان ایرانی فیس بوک, ساپورت پوشان ایرانی عکس, ساپورت پوشان ایرانی فیس بوک, ساپورت پوشان تنگ تنگ, ساپورت پوشان تهران facebook


عکس های دختران ساپورت‌ پوش تهرانی


داف ساپورت پوش فیس بوک, ساپورت پوشان ایرانی فیس بوک, ساپورت پوشان ایرانی عکس, ساپورت پوشان ایرانی فیس بوک, ساپورت پوشان تنگ تنگ, ساپورت پوشان تهران facebook


عکس های دختران ساپورت‌ پوش تهرانی


داف ساپورت پوش فیس بوک, ساپورت پوشان ایرانی فیس بوک, ساپورت پوشان ایرانی عکس, ساپورت پوشان ایرانی فیس بوک, ساپورت پوشان تنگ تنگ, ساپورت پوشان تهران facebook


عکس های دختران ساپورت‌ پوش تهرانی


عکس های دختران بد حجاب


عکس های دختران ساپورت‌ پوش تهرانی


داف ساپورت پوش فیس بوک, ساپورت پوشان ایرانی فیس بوک, ساپورت پوشان ایرانی عکس, ساپورت پوشان ایرانی فیس بوک, ساپورت پوشان تنگ تنگ, ساپورت پوشان تهران facebook


عکس های ساپورت پوشان تهرانی


 


 عکس های دختران بد حجاب و دختران ساپورت‌ پوش تهرانی


عکس های دختران ساپورت‌ پوش تهرانی


عکس های دختران بد حجاب و دختران ساپورت‌ پوش تهرانی


عکس های دختران ساپورت‌ پوش تهرانی


عکس های دختران بد حجاب و دختران ساپورت‌ پوش تهرانی


عکس های دختران ساپورت‌ پوش تهرانی


عکس های دختران بد حجاب و دختران ساپورت‌ پوش تهرانی


عکس های دختران ساپورت‌ پوش تهرانی


عکس های دختران بد حجاب و دختران ساپورت‌ پوش تهرانی


عکس های دختران ساپورت‌ پوش تهرانی


داف ساپورت پوش فیس بوک, ساپورت پوشان ایرانی فیس بوک, ساپورت پوشان ایرانی عکس, ساپورت پوشان ایرانی فیس بوک, ساپورت پوشان تنگ تنگ, ساپورت پوشان تهران facebook


عکس های دختران ساپورت‌ پوش تهرانی


عکس های دختران بد حجاب و دختران ساپورت‌ پوش تهرانی


عکس های دختران ساپورت‌ پوش تهرانی


عکس های دختران بد حجاب و دختران ساپورت‌ پوش تهرانی


عکس های دختران ساپورت‌ پوش تهرانی


رعکس های دختران بد حجاب و دختران ساپورت‌ پوش تهرانی


عکس های دختران ساپورت‌ پوش تهرانی


عکس های دختران بد حجاب و دختران ساپورت‌ پوش تهرانی


عکس های دختران ساپورت‌ پوش تهرانی


عکس های دختران بد حجاب و دختران ساپورت‌ پوش تهرانی


عکس های دختران ساپورت‌ پوش تهرانی


عکس های دختران بد حجاب و دختران ساپورت‌ پوش تهرانی


عکس های دختران ساپورت‌ پوش تهرانی


عکس های دختران بد حجاب و دختران ساپورت‌ پوش تهرانی


عکس های دختران ساپورت‌ پوش تهرانی


داف ساپورت پوش فیس بوک, ساپورت پوشان ایرانی فیس بوک, ساپورت پوشان ایرانی عکس, ساپورت پوشان ایرانی فیس بوک, ساپورت پوشان تنگ تنگ, ساپورت پوشان تهران facebook


ساپورت‌ پوشان


 



جدیدترین عکس های ساپورت پوشان ایرانی + نظرات کارشناسان پزشکی